نمایه کلیدواژه ها

تمام نسخه ها
:: آموزش منحنی یادگیری واقعیت مجازی در آموزش جراحی‌های زنان و زایمان: یک مطالعه مرور سیستماتیک [دوره 10، شماره 2]
:: آموزش تأثیر آموزش مهارت تصمیم‌گیری بر درک از تصمیم‌گیری بالینی دانشجویان پرستاری [دوره 2، شماره 1]
:: آموزش بالینی. تأثیر الگوی یادگیری در حد تسلط در آموزش بالینی دانشجویان پرستاری : یک مرور سیستماتیک [دوره 6، شماره 2]
:: آموزش پزشکی تبیین تجارب دانشجویان پزشکی از بکارگیری روش های یادگیری فعال در آموزش پزشکی در بالین: یک مطالعه کیفی [دوره 11، شماره 2]
:: آموزش پزشکی بررسی میزان دستیابی دانش آموختگان پزشکی سال 1392 دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس به توانمندی های مصوب شورای آموزش پزشکی عمومی [دوره 5، شماره 2]
:: آموزش دندانپزشکی تبیین ویژگی‌های یک استاد خوب: یک مطالعه کیفی براساس دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی [دوره 9، شماره 4]
:: آموزش مبتنی بر پیامد. نیازسنجی در آموزش پزشکی با تأکید بر آموزش مبتنی بر پیامد: مرور سیستماتیک [دوره 8، شماره 4]
:: آموزش مبتنی بر توانمندی ارزیابی وضعیت راند بالینی بر اساس استانداردهای آموزش بالینی [دوره 11، شماره 1]
:: آموزش مبتنی بر مورد بررسی تأثیر یادگیری مبتنی بر مورد در آموزش نسخه‌نویسی رادیولوژی در کارآموزان پزشکی: یک مطالعه نیمه تجربی قبل و بعد از مداخله [دوره 10، شماره 4]
:: آموزش. عوامل مؤثر بر عملکرد تحصیلی دانشجویان پزشکی شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی اراک [دوره 9، شماره 1]
:: آموزش. طراحی محتوی آموزشی درس کارآموزی رشته فناوری اطلاعات سلامت [دوره 7، شماره 1]
:: آیین نامه ارزش‌های بی بدیل در آیین نامه جدید ارتقای اعضای هیات علمی [دوره 4، شماره 1]
:: اخلاق در پژوهش، کمیته اخلاق، مشاوره اخلاقی تبیین تجارب محققین از مشاوره های اخلاقی کمیته اخلاق در پژوهش به مجریان طرح های پژوهشی [دوره 11، شماره 1]
:: ادغام افقی آموزش پزشکی مبتنی بر توانمندی و ادغام در آموزش پزشکی: رویکردهای نوین در قرن حاضر [دوره 11، شماره 2]
:: ارزشیابی طراحی، اجرا و ارزشیابی برنامه ژورنال کلاب مبتنی بر شواهد در دانشکده طب ایرانی دانشگاه ع پ ایران [دوره 8، شماره 3]
:: ارزشیابی دیدگاه دانشجویان پزشکی نسبت به درس فیزیولوژی عملی در دانشگاه علوم‌پزشکی جندی‌شاپور اهواز: یک مطالعه توصیفی‌تحلیلی [دوره 10، شماره 4]
:: ارزشیابی بررسی همبستگی نمرات دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در مقاطع مختلف آموزشی [دوره 3، شماره 1]
:: ارزشیابی آموزشی بررسی کتابشناختی مطالعات آموزش مجازی پزشکی در ایران [دوره 11، شماره 1]
:: ارزشیابی پایانی. ارزشیابی در یادگیری الکترونیکی: چیستی، چرایی، چگونگی [دوره 8، شماره 1]
:: ارزشیابی. فراارزشیابی مکانیسم ارزشیابی کیفیت آموزش اعضای هیات‌علمی براساس مستندات آموزشی [دوره 9، شماره 2]
:: ارزشیابی، برنامه آموزشی، 4C/ID، ارزشیابی، آموزش بالینی، روانسنجی طراحی چارچوب ارزشیابی برنامه ای دوره ی آموزش بالینی بر اساس مدل 4C/ID: یک مطالعه روانسنجی [دوره 11، شماره 1]
:: ارزشیابی‌ ارزیابی اثربخشی دوره آموزش ضمن خدمت احیای قلبی - ریوی: گزارش دو مرحله اول مدل کرک پاتریک [دوره 3، شماره 1]
:: ارزیابی اثربخشی، آموزش ضمن خدمت، مدیران مدارس، یادگیری ترکیبی اثربخشی دوره‌های ترکیبی آموزش ضمن خدمت مدیران مدارس شهرستان رضوانشهر بر اساس چارچوب ارزیابی ترکیبی بلز [دوره 11، شماره 1]
:: ارزیابی 360 درجه ارزشیابی 360 درجه عملکرد دانشجویان مامایی در بلوک زایمان مرکز شهید اکبرآبادی سال 93 [دوره 3، شماره 1]
:: اساتید بررسی نقش عوامل ساختاری و مدیریتی دانشگاه در افزایش انجام انجام طرح‌های تحقیقاتی درزمینه آموزش علوم پزشکی از دیدگاه اعضاء هیات علمی بیرجند [دوره 3، شماره 2]
:: اساتید هیئت علمی بررسی تأثیر برنامه توانمندسازی آموزش بالینی مبتنی بر رویکرد یادگیری خُرد بر یادگیری اساتید بالینی [دوره 10، شماره 1]
:: استاد بررسی رفتار نامحترمانه در محیط های آموزشی از دیدگاه اساتید و دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی شهرکرد [دوره 3، شماره 2]
:: استان ایلام عدالت جنسیتی با بی‌عدالتی در نظام آموزشی استان ایلام [دوره 2، شماره 2]
:: استاندارد‌های اعتباربخشی اجرای اعتباربخشی مؤسسه‌ای در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم‌پزشکی ششمین کلان منطقه آمایشی کشور ایران در سال 1398 [دوره 10، شماره 2]
:: استرالیا مقایسه تطبیقی برنامه آموزشی دوره کارشناسی ارشد پرستاری مراقبت‌های ویژه ایران و دانشگاه موناش استرالیا [دوره 10، شماره 3]
:: استعداد درخشان. عوامل مؤثر بر افت تحصیلی دانشجویان استعداد درخشان دانشگاه علوم پزشکی سمنان [دوره 9، شماره 1]
:: اشتیاق تحصیلی تحلیل کانونی رابطه سرمایه روانشناختی با اشتیاق تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی [دوره 6، شماره 2]
:: اطاق عمل و هوشبری مقایسه تفکر انتقادی در دانشجویان سال اول و آخر کارشناسی اطاق عمل و هوشبری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در سال 1390 [دوره 1، شماره 2]
:: اعتبارسنجی ارزیابی درونی گروه‌های آموزشی دانشکده دندانپزشکی رفسنجان بر‌اساس الگوی اعتبارسنجی [دوره 10، شماره 3]
:: اعضای هیئت‌علمی مقایسه دیدگاه اعضای هیئت‌علمی، دستیاران، کارورزان و کارآموزان گروه داخلی در خصوص گراند راندهای برگزار‌شده [دوره 10، شماره 1]
:: الگوی‌ بردی بررسی تطبیقی برنامه کارشناسی پرستاری در ایران، انگلستان و کانادا [دوره 7، شماره 2]
:: انسجام تحصیلی. دانشجویان. تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر اشتیاق تحصیلی، نگرش به خلاقیت و انسجام تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی لرستان [دوره 8، شماره 1]
:: اورژانس بررسی میزان تاب‌آوری در پرستاران شاغل در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان: یک مطالعه توصیفی مقطعی در سال 1402 [دوره 11، شماره 2]
:: اورژانس بررسی علل ترخیص با رضایت شخصی در بیماران بستری در بیمارستان: مروری بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، شماره 1]
:: اورژانس. اثرات شیفت کاری بر تاب آوری و میزان پرخاشگری در پرستاران بخش اورژانس بیمارستان خاتم زاهدان در سال ۱۴۰۲ [دوره 11، شماره 1]
:: ایران بررسی عوامل موثر بر حضور دانشجویان در کلاس درس: مروری بر مطالعات انجام شده در در دانشجویان علوم پزشکی ایران [دوره 11، شماره 1]
:: ایران فرسودگی تحصیلی در دانشجویان علوم‌پزشکی: مروری بر مطالعات انجام‌شده در ایران [دوره 10، شماره 3]
:: ایران . دلائل انتخاب دانشگاه‌های ایران به عنوان دانشگاه مقصد توسط دانشجویان بین الملل (مورد مطالعه: دانشگاه های علوم پزشکی تهران، ایران، شهید بهشتی) [دوره 8، شماره 3]
:: ایران. مقایسه تطبیقی برنامه آموزشی کارشناسی پرستاری ایران با دانشگاه کیس وسترن رزرو آمریکا [دوره 9، شماره 2]
:: ایران. بررسی کتابشناختی مطالعات آموزش مجازی پزشکی در ایران [دوره 11، شماره 1]
:: اینترن آگاهی و نگرش کارورزان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در مورد واکسیناسیون ویروس پاپیلومای انسانی: 1397 [دوره 8، شماره 3]
:: بخش اورژانس بررسی میزان رضایتمندی کارورزان پزشکی از کیفیت آموزش بالینی در بخش اورژانس داخلی مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان [دوره 9، شماره 4]
:: بخش مراقبت ویژه قلبی واکاوی دستاوردهای نظارت بالینی مؤثر بر عملکرد پرستاران بخش‌های مراقبت ویژه [دوره 9، شماره 4]
:: بخش مراقبتهای ویژه نوزادان تأثیر آموزش اصول مدیریت درد در کودکان و نوزادان بر عملکرد پرستاران بخش اطفال و مراقبت های ویژه نوزادان [دوره 8، شماره 2]
:: بخش‌های بالینی دیدگاه دانشجویان پزشکی نسبت به کاربرد لاگ بوک در بخش‌های بالینی: یک مطالعه توصیفی‌مقطعی در سال 1402 [دوره 10، شماره 2]
:: بخش‌های بیمارستان. وضعیت اجرای برنامه های آموزشی دوره کارآموزی رشته پزشکی در بخش های مختلف بیمارستان شهید بهشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان در سال 1396 [دوره 6، شماره 2]
:: بررسی سیستماتیک آموزش پزشکی مبتنی بر شایستگی در آموزش بیهوشی در ایران: مروری نظام مند [دوره 11، شماره 1]
:: برنامه درسی بررسی مولفه های درس تاریخ ، اخلاق ، قوانین و حقوق درمامایی در برنامه درسی مامایی [دوره 8، شماره 2]
:: برنامه‌ریزی درسی برنامه درسی مغفول در رشته مامایی (از دیدگاه اساتید مامایی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان فارس) [دوره 7، شماره 2]
:: بیرجند دیدگاه دانشجویان پزشکی دوره فیزیوپاتولوژی نسبت به آموزش بیماری های عروق کرونر به روش کلاس وارونه، بیرجند 1397 [دوره 8، شماره 1]
:: بیماری های چشم بررسی میزان آگاهی دانشجویان پزشکی مقطع کارورزی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به معاینات چشم و بیماری های چشمی: یک مطالعه توصیفی-تحلیلی در سال 1402 [دوره 11، شماره 2]
:: بیماری‌ها خودارزیابی دانشجویان دندانپزشکی در درمان دندانپزشکی بیماران سیستمیک [دوره 11، شماره 2]
:: پاندمی کرونا. چالش‌ها و فرصت‌های آموزش مجازی: نگاهی به تجربه زیسته اعضای هیأت‌ علمی و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی دزفول در پاندمی کرونا [دوره 8، شماره 4]
:: پدیدارشناسی تبیین موانع، راهکارها و عوامل انگیزشی مؤثر در روند ارتقای اعضای هیئت ‌علمی بالینی: یک مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 2]
:: پردازش شناختی. رابطه ابعاد شخصیت و تجربه بالینی با پردازش شناختی پزشکان [دوره 9، شماره 3]
:: پرستار بهینه‌یابی راهبرد آموزش کادر پرستاری در سامانه‌های بهداشت و درمان [دوره 10، شماره 2]
:: پرستاران بررسی بروز رفتارهای نامحترمانه در محیط کار در پرستاران شاغل در بیمارستان های شهرستان جهرم در سال 1403 [دوره 11، شماره 3]
:: پرستاران. مؤلفه‌های سازمان یادگیرنده در بیمارستان‌های آموزشی اصفهان، دیدگاه پرستاران [دوره 7، شماره 2]
:: پرستاران. تبیین چالش های ارائه خدمات به افراد اقدام کننده به خودکشی در مراجعه به اورژانس: یک مطالعه کیفی [دوره 11، شماره 1]
:: پرستاری مقایسه تطبیقی برنامه آموزشی دوره دکتری پرستاری در ایران و بلومبرگ کانادا [دوره 11، شماره 1]
:: پرستاری بررسی نگرش دانشجویان دانشکده پرستاری مامایی بندرعباس نسبت به آموزش مجازی در دوران همه‌گیری کووید-19 [دوره 9، شماره 4]
:: پرستاری بررسی نقش کیفیت زندگی دانشگاهی در خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان دانشکده پرستاری دانشگاه علوم‌پزشکی گناباد [دوره 10، شماره 4]
:: پرستاری رابطه سلامت معنوی و توانمندی روانشناختی در دانشجویان پرستاری [دوره 2، شماره 2]
:: پرستاری ضرورت نگاه به شکاف بین‌نسلی در برنامه‌های درسی آموزش پرستاری [دوره 10، شماره 2]
:: پرستاری. نقش اساتید پرستاری در ارتقاء کیفیت آموزش و یادگیری الکترونیکی و استراتژی‌های آن [دوره 9، شماره 2]
:: پرستاری. تأثیر یادگیری مبتنی بر سناریو به روش بحث گروهی و پرسش و پاسخ بر دستاورد یادگیری دانشجویان پرستاری: یک مطالعه مقایسه‌ای [دوره 9، شماره 1]
:: پرسنل بالینی عوامل تسهیل‌کننده و بازدارنده یادگیری مهارت‌های بالینی از دیدگاه دانشجویان تکنولوژی جراحی و بیهوشی دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، سال 1398 [دوره 8، شماره 2]
:: پزشک بررسی تاثیر مداخله آموزشی مبتنی بر احیای قلبی ریوی پایه و پیشرفته بر اگاهی کادر درمانی بیمارستان های شهرستان جهرم درسال 1403 [دوره 11، شماره 1]
:: پزشکی مقایسه آزمون جورکردنی گسترده پاسخ با آزمون چهارگزینه‌ای: نتایج یک مطالعه نیمه تجربی [دوره 11، شماره 2]
:: پزشکی چرا پزشکی؟ نگاهی به انگیزه های انتخاب رشته پزشکی در دانشجویان [دوره 3، شماره 2]
:: پزشکی داخلی وضعیت برگزاری جلسات گزارش صبحگاهی از دیدگاه شرکت‌کنندگان: یک مطالعه کیفی [دوره 7، شماره 2]
:: پژوهش در آموزش، مانع ها، سائق ها، علوم پزشکی، عضو هیات علمی پژوهش در آموزش از دیدگاه اعضای هیأت علمی: سائق ها و مانع ها [دوره 11، شماره 1]
:: پمفلت ارزیابی تأثیر آموزش با پمفلت و پوسترهای آموزشی در افزایش میزان آگاهی دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی از علائم سکته حاد مغزی [دوره 10، شماره 4]
:: پیراپزشکی. بررسی نیازهای آموزشی زبان انگلیسی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از دیدگاه دانشجویان [دوره 3، شماره 2]
:: پیشرفت تحصیلی بررسی رابطه حمایت عاطفی ادراک شده و لذت تحصیلی با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان جندی شاپور اهواز [دوره 2، شماره 1]
:: تئاتر دانشجوئی سیستم ایمنی بر روی صحنه نمایش: تأثیر تدریس ایمنولوژی پایه با استفاده از نمایش دانشجوئی بر عملکرد تحصیلی و رضایت مندی دانشجویان پرستاری [دوره 5، شماره 2]
:: تحلیل محتوا. توصیف تجارب تدریس اعضاء هیات‌علمی غیربالینی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی [دوره 9، شماره 3]
:: تحول تحول در آموزش پرستاری: ضرورتی اجتناب ناپذیر [دوره 7، شماره 1]
:: تدریس راهکارهای بهینه سازی ارائه برنامه آموزشی پزشکی روایتی از دیدگاه کارورزان پزشکی: یک مطالعه کیفی [دوره 8، شماره 3]
:: تدریس تجارب دانشجویان پرستاری درباره اثربخشی پاورپوینت درتدریس [دوره 8، شماره 1]
:: تسهیل‌کننده. عوامل بازدارنده و تسهیل‌کننده آموزش به بیمار از نظر پرستاران رابط آموزش بیمار در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس [دوره 9، شماره 1]
:: تعلل‌ورزی تحصیلی رابطه ابعاد شخصیت(نوروزگرایی، وظیفه‌شناسی) و عزت نفس با تعلل‌ورزی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم [دوره 7، شماره 1]
:: تکنیک گروه اسمی هم‌فکری تا اجماع: راهنمای جامع استفاده از روش‌های تصمیم‌گیری جمعی [دوره 11، شماره 2]
:: توانمندسازی توانمند‌سازی دانشجویان جهت مشارکت در تدریس و فعالیت کلاسی: طراحی اجرا و ارزشیابی مبتنی بر الگوی آموزشی آشور [دوره 9، شماره 4]
:: توانمندی. بررسی تطبیقی کارآموزی درعرصه رشته مهندسی بهداشت‌محیط براساس توانمندی‌های حرفه‌ای ونیازهای واقعی سیستم بهداشتی [دوره 9، شماره 3]
:: خطاهای دارویی. میزان، نوع و عوامل مؤثر بر خطاهای دارویی از منظر پرستاران شاغل در بخش‌های مراقبت ویژه و اورژانس بیمارستان‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد [دوره 4، شماره 2]
:: خود ارزیابی خود ارزیابی اینترن ها و پزشکان خانواده دانشگاه علوم پزشکی جهرم در زمینه حداقل توانمندی های پزشک عمومی [دوره 4، شماره 1]
:: خودآگاهی بررسی تأثیر آموزش مجازی خودآگاهی هیجانی بر انگیزه تحصیلی و هوش هیجانی دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم‌پزشکی اصفهان [دوره 10، شماره 2]
:: خودکارآمدی رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده با اضطراب امتحان: نقش واسطه‌ای خودکارآمدی [دوره 2، شماره 2]
:: خودکارآمدی تحصیلی. تحلیل شیوه‌های اجرا شده ارزشیابی تحصیلی در آموزش الکترونیکی و تأثیر آن بر خودکارآمدی تحصیلی [دوره 9، شماره 2]
:: د انشکده بهداشت. رابطه اشتیاق تحصیلی با رضایت تحصیلی دانشجویان دانشکده بهداشت دانشگاه گناباد [دوره 9، شماره 2]
:: دانشجو مدرس بالینی اثربخش از دیدگاه دانشجویان و مدرسین بالینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال 1394 [دوره 2، شماره 1]
:: دانشجو ارزیابی مقایسه ای کیفیت عناصر برنامه درسی در رشته علوم تربیتی [دوره 5، شماره 2]
:: دانشجو گویه های دانشجویی مرتبط با خدمات آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر اساس مدل سرواکال [دوره 6، شماره 1]
:: دانشجوی پرستاری مروری بر سبک‌های یادگیری دانشجویان پرستاری در ایران [دوره 2، شماره 2]
:: دانشجوی پرستاری. میزان رضایت دانشجویان پرستاری از روش تدریس کلاس وارونه در کارآموزی دانشکده پرستاری مامایی همدان: مقاله کوتاه [دوره 8، شماره 4]
:: دانشجوی پزشکی میزان جرات ورزی و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی دانشجویان در دانشکده پزشکی بندرعباس [دوره 5، شماره 2]
:: دانشجوی پزشکی تاثیر آموزش راهبردهای شناختی بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان پزشکی [دوره 6، شماره 2]
:: دانشجوی پزشکی. ارزیابی وضعیت تدریس به کارآموزان و کارورزان پزشکی توسط دستیاران تخصصی در دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس در سال 1392 [دوره 5، شماره 1]
:: دانشجوی مامایی کمیت و کیفیت بازخورد در محیط بالینی از نظر دانشجویان مامایی [دوره 3، شماره 1]
:: دانشجویان ارتباط انگیزش تحصیلی با فرسودگی تحصیلی و وضعیت تحصیلی در دانشجویان [دوره 8، شماره 2]
:: دانشجویان بررسی رابطه سلامت روان و شادکامی با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 1]
:: دانشجویان نگرش دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نسبت به رشته تحصیلی و آینده شغلی [دوره 5، شماره 2]
:: دانشجویان رابطه مولفه‌های سازگاری اجتماعی با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان (پیراپزشکی- پرستاری مامایی) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در سال تحصیلی 1397-1396 [دوره 8، شماره 2]
:: دانشجویان دکتری پرستاری بالینی با گرایش مراقبت اولیه کودکان: مروری بر الگوهای آموزشی در چهار دانشکده پرستاری برتر جهان [دوره 11، شماره 1]
:: دانشجویان بررسی رابطه راهبردهای فراشناختی خواندن با اضطراب امتحان در دانشجویان بهداشت حرفه‌ای [دوره 2، شماره 2]
:: دانشجویان خوشه‌بندی دانشجویان علوم پزشکی با نیم‌رخ‌های گوناگون باورهای انگیزشی و جهت‌گیری هدف پیشرفت از لحاظ عملکرد تحصیلی: تحلیل مبتنی بر فرد [دوره 8، شماره 2]
:: دانشجویان پرستاری بررسی اضطراب ناشی از امتحان در دانشجویان پرستاری [دوره 3، شماره 1]
:: دانشجویان پرستاری تأثیر آموزش مهارت تصمیم‌گیری بر تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری [دوره 1، شماره 2]
:: دانشجویان پرستاری ارتباط بین هوش هیجانی و تفکر انتقادی در دانشجویان کارشناسی پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز [دوره 2، شماره 1]
:: دانشجویان پرستاری. همبستگی تفکر انتقادی با ویژگی های شخصیتی در دانشجویان پرستاری [دوره 1، شماره 1]
:: دانشجویان پزشکی بررسی اهمیت اخلاق در آموزش و میزان رعایت آن از دیدگاه دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم‌پزشکی زاهدان [دوره 10، شماره 3]
:: دانشجویان پزشکی ارزیابی روند تحصیلی دانشجویان رشته پزشکی مقطع علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی سمنان [دوره 9، شماره 4]
:: دانشجویان پزشکی بررسی رابطه یادگیری مشارکتی و روحیه علمی دانشجویان مقطع علوم پایه رشته پزشکی دانشگاه علوم‌پزشکی مازندران [دوره 10، شماره 4]
:: دانشجویان پزشکی ارزیابی میزان رعایت استانداردهای اعتباربخشی آموزشی توسط دانشجویان پزشکی در بیمارستان های آموزشی [دوره 8، شماره 2]
:: دانشجویان پزشکی بررسی تأثیر روش‌های نوین آموزش احیای قلبی‌ریوی بر مهارت و دانش دانشجویان پزشکی: یک مرور روایتی [دوره 10، شماره 1]
:: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی. بررسی میزان هوش هیجانی، افسردگی و استرس دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 8، شماره 4]
:: دانشجویان علوم پزشکی پیش بینی سلامت روان براساس ابعاد کمال گرایی و اهمال کاری در دانشجویان پزشکی [دوره 1، شماره 1]
:: دانشجویان علوم پزشکی بررسی میزان به کارگیری راهبردهای مطالعه و یادگیری دانشجویان پزشکی پردیس خودگردان رامسر در سال 1402 [دوره 11، شماره 1]
:: دانشجویان علوم‌پزشکی. ارزیابی کیفیت آموزش مجازی در طی پاندمی کووید- 19 از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی مازندران [دوره 9، شماره 3]
:: دانشجویان مامایی عوامل استرس‌زای آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون [دوره 1، شماره 2]
:: دانشجویان مامایی ارزیابی درک دانشجویان مامایی از محیط‌های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 2، شماره 1]
:: دانشجویان مامایی. بررسی عوامل استرس‌زای آموزش بالین دانشجویان مامایی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی [دوره 9، شماره 1]
:: دانشجویان. ارتباط بین مؤلفه‌های برنامه‌ی درسی فارماکولوژی بالینی با مهارت‌های بالینی دانشجویان پرستاری [دوره 9، شماره 2]
:: دانشجو. منتورشیپ در آموزش بالینی دانشجویان پرستاری : یک مطالعه مروری سیستماتیک [دوره 6، شماره 2]
:: دانشکده دندانپزشکی. دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی نسبت به استفاده از لاگ‌بوک به منظور بهبود کیفیت آموزش بخش دندانپزشکی ترمیمی [دوره 9، شماره 1]
:: دانشکده های علوم پزشکی اعتباربخشی دانشکده‌های علوم‌پزشکی: مزایا و معایب [دوره 9، شماره 4]
:: دانشگاه مهارتهای ارتباطی اساتید دانشگاه علوم پزشکی البرز و ارتباط آن با نتایج ارزشیابی آنها [دوره 1، شماره 1]
:: دانشگاه علوم پزشکی تبیین تجربیات و دیدگاه اعضاء هیات علمی علوم پایه دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در خصوص روش های مختلف تدریس [دوره 1، شماره 1]
:: دانشگاه علوم پزشکی ارتباط انگیزه تحصیلی و برخی عوامل مرتبط با آن در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 1، شماره 2]
:: دانشگاه علوم پزشکی عوامل مؤثر برافت تحصیلی از دیدگاه دانشجویان دکترای حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سال 1402 [دوره 11، شماره 1]
:: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مقایسه سبک‌های یادگیری دانشجویان کتابداری و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دانشگاه اصفهان براساس مدل VARK [دوره 6، شماره 2]
:: دانشگاه علوم پزشکی ایلام ارزیابی کمی و کیفی روش تدریس بصورت سخنرانی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایلام [دوره 1، شماره 1]
:: دانشگاه علوم پزشکی جیرفت. عوامل ایجاد فاصله بین دانش نظری با عملکرد بالینی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت: یک مطالعه توصیفی- مقطعی [دوره 8، شماره 4]
:: دانشگاه علوم پزشکی سمنان. افت تحصیلی دانشجویان رشته بهداشت دانشگاه علوم پزشکی سمنان [دوره 7، شماره 1]
:: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان. تجارب مشکلات کارآموزی در عرصه دانشجویان رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: رویکرد کیفی [دوره 5، شماره 1]
:: دانشگاه علوم پزشکی. بررسی رابطه بین استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات با تفکر انتقادی در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد [دوره 3، شماره 2]
:: دانشگاه علوم پزشکی. بررسی میزان رضایت‌مندی دانشجویان دانشکده علوم پزشکی ساوه نسبت به رشته تحصیلی خود و ارتباط آن با سلامت روان و عوامل مرتبط با آن [دوره 11، شماره 3]
:: درس فیزیولوژی تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی طراحی یادگیری زایشی بر میزان یادگیری دانشجویان رشته پرستاری در درس فیزیولوژی [دوره 4، شماره 1]
:: دستاورد واکاوی تجارب پژوهشی دانشجویان مقطع کارشناسی: انتظارات، عملکردها و دستاوردها [دوره 10، شماره 1]
:: دندانپزشکی بررسی تأثیر سلامت معنوی بر انگیزه تحصیلی دانشجویان دانشکده دندانپزشکی رفسنجان در سال تحصیلی 1402 [دوره 11، شماره 3]
:: دندانپزشکی نگاهی به توانایی دانشجویان دندانپزشکی در درک فیلم های آموزشی به زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 1]
:: دندانپزشکی هوش مصنوعی و آموزش دندانپزشکی: وضعیت کنونی و چالش‌های پیشرو [دوره 9، شماره 4]
:: دندانپزشکی ارزیابی موفقیت برنامه آموزش مهارت‌های بالینی بخش دندانپزشکی کودکان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در سال 1399 با استفاده ازخود ارزیابی دانشجویان از میزان یادگیری مهارت‌های بالینی و عزت نفس آن‌ها [دوره 11، شماره 2]
:: دندانپزشکی. ارزیابی کیفیت آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان دانشکده‌ دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان [دوره 9، شماره 3]
:: دیدگاه پرستاران بررسی دیدگاه پرستاران شاغل در بیمارستانهای آموزشی بندر عباس نسبت به برنامه های آموزش مداوم [دوره 1، شماره 1]
:: دیدگاه، دانشجویان پزشکی، دستیاران بالینی، افشای خطا، بیمارستان. بررسی دیدگاه دانشجویان پزشکی و دستیاران بالینی در مورد افشای خطای همکاران در بیمارستان‌های آموزشی و درمانی شهرستان جهرم در سال 1403 [دوره 11، شماره 1]
:: رسالت‌ها مطالعه تطبیقی برنامه‌های راهبردی دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم و دانشگاه‌های علوم پزشکی از منظر چشم‌اندازها، رسالت‌ها و ارزش‌ها [دوره 4، شماره 1]
:: رشته تحصیلی بررسی رابطه بین سلامت روانی و انگیزش پیشرفت در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز [دوره 3، شماره 2]
:: رضایتمندی، بیمار، اورژانس بررسی میزان رضایتمندی بیماران از خدمات‌درمانی ارائه‌شده در بخش اورژانس بیمارستانی زاهدان: یک مطالعه توصیفی مقطعی در سال 1400 [دوره 11، شماره 1]
:: رضایتمندی، پزشکی عمومی، آموزش بررسی سطح رضایتمندی کارورزان از خدمات آموزشی گروه‌های بالینی دانشکده علوم پزشکی زاهدان؛ یک مطالعه توصیفی مقطعی در سال 1402 [دوره 11، شماره 1]
:: زبان تخصصی پزشکی. راهکارهای ارتقاء سطح کیفی آموزش زبان تخصصی پزشکی [دوره 3، شماره 2]
:: سازگاری نقش میانجی سازگاری تحصیلی در رابطه بین سبک‌های فرزند پروری والدین با بلوغ عاطفی و ناگویی خلقی در دانش‌آموزان دختر شهر زنجان [دوره 6، شماره 2]
:: سازگاری اجتماعی بررسی رابطه حمایت اجتماعی ادراک‌شده و خود کارآمدی تحصیلی با سازگاری اجتماعی در دانشجویان جندی شاپور اهواز [دوره 2، شماره 1]
:: سبک تدریس هوش اخلاقی رابطه بین سطح هوش اخلاقی و سبک‌های تدریس اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی [دوره 6، شماره 2]
:: سبک زندگی. طراحی، اجرا و ارزشیابی مسابقه آموزشی گروهی جهت ارتقاء مهارت های تخصصی، اخلاق حرفه ای و سبک زندگی سلامت محور در دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران: یک مطالعه توسعه آموزشی [دوره 11، شماره 2]
:: سبک یادگیری کلب نقش ویژگی‌های شخصیتی دانشجویان بر سبک یادگیری آنان در دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس [دوره 1، شماره 2]
:: سبک‌های حل مساله. بررسی رابطه بین انگیزه پیشرفت و سبک‌های حل مسئله دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی دزفول [دوره 7، شماره 1]
:: سلامت اجتماعی سلامت اجتماعی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان [دوره 6، شماره 1]
:: شادکامی. ارتباط یادگیری خودراهبر با راهبردهای فراشناختی و شادکامی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم‌پزشکی مازندران [دوره 9، شماره 3]
:: شبکه دانشگاه مجازی:گامی نوین در ارائه آموزش الکترونیکی [دوره 2، شماره 1]
:: شبکه‌های اجتماعی. نگرش دانشجویان نسبت به بهره‌گیری از شبکه‌های مجازی واتساپ و تلگرام [دوره 9، شماره 2]
:: شیفت شب پدیدار شناسی علل بروز خطاهای پزشکی تیم درمانی اتاق عمل در شیفت شب و راهکارهای مقابله با آن [دوره 11، شماره 1]
:: صلاحیت بالینی. ارزیابی وضعیت کیفی راند های بالینی دانشگاه علوم پزشکی کاشان براساس استانداردهای آموزش بالینی [دوره 8، شماره 4]
:: طبقه بندی میزان رضایت‌مندی دانشجویان از بهروز بودن وب ‌سایت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال 1396 [دوره 6، شماره 1]
:: عادت‌های مطالعه. رابطه بین عادت‌های مطالعه و تحمل ابهام با بیش‌فعالی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد گرگان [دوره 4، شماره 2]
:: عدم قطعیت طراحی یک سیستم تصمیم گیرنده جهت درمان پوسیدگی دندان در کودکان [دوره 1، شماره 1]
:: عروق مغزی هوش مصنوعی سخنگو برای مرور شواهد پیشگیری و مراقبت های حاد سکته مغزی [دوره 11، شماره 1]
:: علوم آزمایشگاهی بررسی نگرش دانشجویان رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی البرز نسبت به رشته تحصیلی و آینده شغلی خود در سال ۱۴۰۰ [دوره 8، شماره 3]
:: علوم پزشکی بررسی خودکارآمدی تحصیلی و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی درک شده در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز: یک مطالعه توصیفی مقطعی در سال 1402 [دوره 11، شماره 1]
:: علوم پزشکی تفاوت های جنسیتی در ارزیابی و ارتقاء اساتید علوم پزشکی: مروری بر ادبیات پژوهش [دوره 11، شماره 1]
:: علوم پزشکی. بکارگیری آموزش مبتنی بر سازنده گرایی به‌عنوان رویکردی نوین در یاددهی- یادگیری در حوزه آموزش علوم پزشکی [دوره 7، شماره 1]
:: عملکرد تحصیلی اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناخت بر میزان آگاهی‌های فراشناختی و عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 3، شماره 1]
:: عملکرد. دوره آموزشی اهدای اعضای پیوندی افراد مرگ مغزی: یک مطالعه نیمه‌تجربی آگاهی، نگرش و عملکرد کادر درمانی استان هرمزگان [دوره 8، شماره 4]
:: عوامل جمعیت‌شناختی و تحصیلی ارتباط بین عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با عوامل جمعیت‌شناختی، تحصیلی و دانش آماری [دوره 5، شماره 2]
:: عوامل چالش‌زا. بررسی چالش‌های آموزش بالینی دانشجویان رشته‌های اتاق عمل و هوشبری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 7، شماره 1]
:: عوامل مؤثر بررسی عوامل موثر بر تقویت انگیزه انجام طرح های تحقیقاتی پژوهش در آموزش اساتید هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 8، شماره 3]
:: عوامل مرتبط. انگیزه تحصیلی و برخی عوامل مرتبط با آن در دانشجویان دانشکده بهداشت و تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شیراز [دوره 4، شماره 2]
:: عینیت یافته بررسی رابطه سرمایه فرهنگی با میزان کاربست راهبردهای مطالعه و یادگیری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گرگان [دوره 1، شماره 2]
:: فرآیند پرستاری مروری بر مدیریت دانش و اهمیت آن در عملکرد پرستاری [دوره 3، شماره 1]
:: فراتحلیل فراتحلیل رابطه هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان در ایران [دوره 1، شماره 2]
:: فرسودگی تحصیلی رابطه حمایت اجتماعی و یادگیری خودتنظیمی با فرسودگی تحصیلی در دانشجویان جندی شاپور اهواز [دوره 2، شماره 2]
:: فرسودگی تحصیلی بررسی ارتباط انگیزش و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 4، شماره 1]
:: فسا مهارت‌های تفکر انتقادی در دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی فسا [دوره 4، شماره 1]
:: فوریت‌های پزشکی بررسی میزان تأثیر کارگاه مدیریت راه هوایی در میزان مهارت کارورزان گروه طب اورژانس دانشگاه علوم‌پزشکی زاهدان [دوره 10، شماره 4]
:: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ضرورت بازنگری کوریکولوم مشاوره در مامایی در راستای پیشبرد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت: یک مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 1]
:: قصد رفتاری برای استفاده طراحی، اجرا و ارزیابی اپلیکیشن کوییز آنلاین آزمهر بر مبنای مدل پذیرش فناوری (TAM ): یک مطالعه پایلوت [دوره 8، شماره 3]
:: قوانین آموزشی. میزان آگاهی اساتید مشاور از قوانین و مقررات آموزشی و وضعیت عملکرد آنها در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد [دوره 7، شماره 2]
:: کارآموزی در عرصه گزارش کاربرد آموزش‌نامه بر آموزش بالینی دانشجویان فیزیوتراپی [دوره 1، شماره 2]
:: کلیدواژه‌هاعملکرد تحصیلی-فعالیت های فوق برنامه دانشجویان دندانپزشکی-کیفیت زندگی ارتباط فعالیت های فوق برنامه و کیفیت زندگی با عملکرد تحصیلی دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 8، شماره 1]
:: کم‌خونی فقرآهن تاثیر مداخله آموزشی بر آگاهی دختران دبیرستانی شهر سیریک در خصوص کم خونی فقرآهن [دوره 2، شماره 1]
:: کووید-19 تبیین تجربیات دانشجویان از آموزش مجازی در زمان همه گیری کووید 19 [دوره 11، شماره 1]
:: گروه اسمی راهکارهای افزایش انگیزه تحصیلی دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی: تکنیک گروه اسمی [دوره 8، شماره 1]
:: گروه معارف اسلامی رضایت‌مندی دانشجویان از کیفیت خدمات آموزشی گروه معارف اسلامی دانشگاه علوم پزشکی زنجان [دوره 5، شماره 1]
:: مازندران بررسی وضعیت ارزیابی درونی درگروه‌های آموزشی علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی مازندران 1394 [دوره 3، شماره 2]
:: مامایی موانع رعایت اخلاق حرفه‌ای در مراقبت‌های بالینی مامایی از دیدگاه ماماهای بیمارستان مطهری شهرستان جهرم در سال 1402 [دوره 10، شماره 2]
:: مجازی موانع توسعه آموزش مجازی در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه از دیدگاه اعضای هیأت علمی [دوره 8، شماره 1]
:: محیط آموزشی درمانگاهی ارزیابی محیط آموزشی درمانگاهی در بیمارستان‌های دانشگاه علوم‌پزشکی جهرم از دیدگاه دانشجویان پزشکی [دوره 10، شماره 1]
:: مدرسه. مقایسه دو روش آموزشی چهره به چهره و نمایش فیلم بر دانش و آگاهی و مهارت احیای قلبی ریوی پایه در معلمان دو روش آموزش چهره به چهره و نمایش فیلم احیای قلبی ریوی پایه [دوره 7، شماره 1]
:: مدرس. تبیین تجارب حل تعارض ارزشی مدرسان دانشگاه علوم پزشکی کاشان،یک مطالعه کیفی [دوره 6، شماره 1]
:: مدل سروکوال سنجش کیفیت خدمات آموزشی ارائه شده به دانشجویان پزشکی پردیس خودگردان رامسر براساس مدل سروکوال: یک مطالعه توصیفی مقطعی در سال 1402 [دوره 11، شماره 1]
:: مدل. ارزیابی کیفیت دوره آموزشی در بخش مسمومیت‌ها از دیدگاه دستیاران تخصصی رشته‌های مختلف بالینی [دوره 9، شماره 1]
:: مدیریت دانش. رابطه بین مدیریت دانش و خلاقیت در بین پرستاران شاغل در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی ایلام [دوره 4، شماره 2]
:: مراقبت راهکارهای اعتلای اخلاق حرفه ای در سیستم آموزش پرستاری [دوره 2، شماره 2]
:: مربی حمایت مربی در محیط بالینی از دیدگاه دانشجویان مامایی [دوره 4، شماره 1]
:: مرکز مهارت‌های بالینی. دیدگاه دانشجویان مامایی در خصوص تأثیر بازخورد مربی بر ارتقاء سطح آموزش در مرکز مهارتهای بالینی [دوره 8، شماره 4]
:: مطالعه تطبیقی مقایسه تطبیقی نظام آموزشی دوره کارشناسی ارشد پرستاری در ایران و دانشکده پرستاری آلبرتا [دوره 7، شماره 2]
:: مطالعه کیفی تبیین تجربه فرسودگی تحصیلی دانشجویان دندانپزشکی یزد: مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 3]
:: مطالعه کیفی مشارکت دانشجویان در تدریس از دیدگاه اعضای هیأت علمی: یک مطالعه کیفی [دوره 5، شماره 1]
:: مطالعه مروری چشم‌انداز گراند راندهای پزشکی در ایران: یک مرور نظام‌مند [دوره 11، شماره 1]
:: مطالعه‌ی کیفی. ضوابط اخلاقی در آموزش مجازی در دوران شیوع کووید 19 از دیدگاه دانشجویان، اساتید و مدیران آموزشی: یک مطالعه‌ی کیفی [دوره 9، شماره 2]
:: معنویت درمانی اثربخشی معنویت درمانی اسلامی بر تعلل ورزی و اشتیاق تحصیلی دانشجویان پرستاری [دوره 5، شماره 2]
:: معنویت سازمانی. معنویت سازمانی از دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل [دوره 4، شماره 2]
:: مقایسه تطبیقی مقایسه تطبیقی سیستم‌های ارتقاء اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با ده دانشگاه علوم پزشکی برتر دنیا [دوره 11، شماره 1]
:: مقطع بالینی بررسی میزان یادگیری مادام‌العمر در دانشجویان پزشکی مقطع بالینی دانشگاه علوم‌پزشکی جهرم [دوره 10، شماره 4]
:: ملال، رابطه استاد-دانشجو، حمایت هیجانی، محیط آموزشی، دانشجویان پزشکی اساتید چگونه می‌توانند از ملال تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی جلوگیری کنند؟ نقش رابطه استاد-دانشجو و حمایت هیجانی استاد [دوره 11، شماره 1]
:: منبع کنترل رابطه ساختاری منش‌اخلاقی صبر و اهداف پیشرفت تحصیلی دانشجویان: نقش واسطه‌ای منبع کنترل [دوره 8، شماره 2]
:: موانع تحقیقات موانع تحقیقات از دیدگاه دانشجویان پسر دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد [دوره 4، شماره 2]
:: موانع یادگیری. مقایسه موانع یادگیری دانشجویان مشروط ‌شده و غیر مشروطی دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس [دوره 4، شماره 2]
:: مهارت حل مسئله رابطه مهارت‌های حل مسئله و جرأت‌ورزی دستیاران جراحی پلاستیک دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی [دوره 6، شماره 1]
:: مهارت حل مسئله، دانشجویان پرستاری، کسیدی و لانگ بررسی مقایسه ای مهارت سبک حل مساله دانشجویان پرستاری ترم اول، ترم چهارم و ترم هشتم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با پرسشنامه کسیدی و لانگ [دوره 11، شماره 1]
:: مهارت‌های بالینی کاردانشجویی در دانشجویان پرستاری: مروری بر مطالعات [دوره 6، شماره 1]
:: نااُمیدی تحصیلی رابطه علّی ادراک حمایت عاطفی معلم با عملکرد زبان انگلیسی با میانجی‌گری احساس تعلق، لذت، نااُمیدی، خودکارآمدی و تلاش تحصیلی [دوره 3، شماره 1]
:: نظام آموزشی برنامه درسی و نظام آموزشی مقطع دکتری پرستاری در ایران و دانشگاه تورنتو کانادا: یک مطالعه تطبیقی [دوره 5، شماره 2]
:: نقشه مفهومی. تاثیر دوره آموزش مجازی آمار زیستی براساس رویکرد”یادگیری مبتنی بر مفهوم“ بر یادگیری دانشجویان [دوره 9، شماره 3]
:: نگرش دانش و نگرش دانشجویان پزشکی نسبت به آموزش مجازی درس فیزیولوژی در دانشگاه علوم‌پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 10، شماره 3]
:: نگرش آگاهی و نگرش تیم مدیریت اجرایی بیمارستان‌های آموزشی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی جهرم در‌مورد اعتباربخشی [دوره 10، شماره 1]
:: نگرش. نگرش پرستاران شاغل در بیمارستان‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس نسبت به سالمندان [دوره 5، شماره 1]
:: نیاز سنجی. بررسی میزان آگاهی و نیازهای آموزشی درنوجوانان مبتلا به تالاسمی ماژور و عضو فعال خانواده ی آنها در بندر عباس [دوره 4، شماره 1]
:: وابستگی به اینترنت تأثیر وابستگی به اینترنت بر مؤلفه‌های تعهد سازمانی در پرستاران بیمارستان‌های علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 5، شماره 1]
:: وضعیت آموزشی سطح رضایتمندی دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی از برنامه‌ها و فرایندهای آموزشی: مطالعه موردی دانشکده علوم‌پزشکی ساوه [دوره 10، شماره 3]
:: ویژگی‌های شخصیت. رابطه ابعاد انگیزش کلر با ویژگی‌های شخصیتی در دانشجویان پزشکی مقطع علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی ایران [دوره 6، شماره 1]
:: هوش اخلاقی هوش اخلاقی و جایگاه این مفهوم در حرفه پرستاری: بررسی موردی [دوره 2، شماره 2]
:: هوشبری بررسی وضعیت درگیری شغلی در دانشجویان کارورز هوشبری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 10، شماره 1]
:: هیات علمی کیفیت خدمات آموزشی در دانشگاه تیپ یک علوم پزشکی بر اساس مدل سروکوآل از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشکده های مختلف تابعه [دوره 8، شماره 3]
:: هیات علمی. راهکارهای پیاده سازی مناسب برنامه درسی دندانپزشکی عمومی: یک مطالعه تحلیل محتوای کیفی [دوره 8، شماره 1]
:: هیئت علمی تحلیلی بر نیازهای آموزشی اعضای هیئت علمی به منظور توانمندسازی آنان در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد [دوره 6، شماره 1]
:: یاددهی و یادگیری مقایسه محیط آموزشی کلاس ایمنی شناسی در سه دانشکده پزشکی،دندانپزشکی و پیراپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان [دوره 1، شماره 1]
:: یادگیری ارزیابی دانشجویان از روش طراحی، اجرا و ارایه بازخورد سازنده توسط استاد بر رضایت مندی و نگرش دانشجویان نسبت به موفقیت تحصیلی درک شده [دوره 11، شماره 3]
:: یادگیری تیمی. یادگیری تیمی اعضای هیأت علمی؛ یک گام به سمت دانشگاه‌های یادگیرنده [دوره 4، شماره 2]
:: یادگیری خودراهبر مروری بر برخی نظریات یادگیری در علوم پزشکی [دوره 11، شماره 1]
:: یادگیری و یاددهی. تأثیر آموزش به روش نقشه مفهومی در گروههای کوچک بر عملکرد تحصیلی و رضایت مندی دانشجویان در درس ایمنولوژی پایه [دوره 5، شماره 1]
:: یادگیری. مقایسه دو روش آموزشی ایفای نقش و آموزش معمول بر یادگیری بلندمدت دانشجویان پرستاری [دوره 7، شماره 1]
:: ‌دندان‌پزشکان. مهارت‌های ارتباطی بین‌فردی در بین دندان‌پزشکان بیرجند در سال 1399 [دوره 9، شماره 1]

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به راهبردهای توسعه در آموزش پزشکی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | Development Strategies in Medical Education

Designed & Developed by : Yektaweb

Creative Commons License