Journal archive for Google Scholar Robot!
Development Strategies in Medical Education
راهبردهای توسعه در آموزش پزشکی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 10, Number 2 (2023-8)
Barriers, Solutions, and Effective Motivational Factors for the Promotion of Clinical Faculty Members: A Qualitative Study
تبیین موانع، راهکارها و عوامل انگیزشی مؤثر در روند ارتقای اعضای هیئت علمی بالینی: یک مطالعه کیفی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Barriers to Complying With Professional Ethics in Midwifery According to the Viewpoint of Midwives Working in a Hospital in Jahrom, Iran
موانع رعایت اخلاق حرفهای در مراقبتهای بالینی مامایی از دیدگاه ماماهای بیمارستان مطهری شهرستان جهرم در سال 1402
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Perceptions of the Medical Students of Jahrom University of Medical Sciences About the Use of Logbooks in Clinical Departments: A Cross-sectional Study
دیدگاه دانشجویان پزشکی نسبت به کاربرد لاگ بوک در بخشهای بالینی: یک مطالعه توصیفیمقطعی در سال 1402
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Effect of Online Emotional Self-awareness Training on Academic Motivation and Emotional Intelligence of Dental Students in Isfahan, Iran
بررسی تأثیر آموزش مجازی خودآگاهی هیجانی بر انگیزه تحصیلی و هوش هیجانی دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علومپزشکی اصفهان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Prioritization of Nursing Staff Training Methods in Hospitals: A Case Study of Ibn Sina Hospital in Delfan County, Lorestan Province, Iran
بهینهیابی راهبرد آموزش کادر پرستاری در سامانههای بهداشت و درمان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Implementation of an Institutional Accreditation Program at Medical Universities and Faculties in the Sixth Macro-region of Iran in 2019
اجرای اعتباربخشی مؤسسهای در دانشگاهها و دانشکدههای علومپزشکی ششمین کلان منطقه آمایشی کشور ایران در سال 1398
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Learning Curves of Virtual Reality-based Training in Obstetrics and Gynecology: A Systematic Review
منحنی یادگیری واقعیت مجازی در آموزش جراحیهای زنان و زایمان: یک مطالعه مرور سیستماتیک
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Necessity of Considering the Generational Gap in Nursing Education Curricula: A Letter to the Editor
ضرورت نگاه به شکاف بیننسلی در برنامههای درسی آموزش پرستاری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles