- مروری بر برخی نظریات یادگیری در علوم پزشکی
حمید مهدوی فرد - بررسی دیدگاه دانشجویان پزشکی و دستیاران بالینی در مورد افشای خطای همکاران در بیمارستانهای آموزشی و درمانی شهرستان جهرم در سال 1403
مجید توکل، محمد رضا رضایی مهر، حسین موحد، نوید کلانی - طراحی چارچوب ارزشیابی برنامهای دورهی آموزش بالینی بر اساس مدل طراحی آموزشی چهار مؤلفهای
مهدی رعدآبادی، پروانه رشیدپور، زهره سادات علوی، فاطمه کشمیری - اساتید چگونه میتوانند از ملال تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی جلوگیری کنند؟ نقش رابطه استاد-دانشجو و حمایت هیجانی استاد
مجید صدوقی، نجمه اسکندری - ارائه مدل سیاستگذاری توسعه یادگیری الکترونیکی در دانشگاهها: مطالعهای مبتنی بر شرایط دانشگاههای ایران
علی اکبر حسن پور، بهناز مهاجران، حسن قلاوندی - ارزیابی میزان آگاهی دانشجویان دانشکده دندانپزشکی بندرعباس در مورد استفاده از چسب دنچر در بیماران پروتز کامل
ماجده نامی، امیرحسین سنجابی
- سال 1404
- سال 1404
- سال 1403
- سال 1402
- سال 1401
- سال 1400
پربازدیدترین ها
اطلاعات نشریه
- شماره جاری: 1404، جلد 12، شماره1
- شاپا: 2383-2185
- شاپا الکترونیک:۲۶۸۶-۲۵۸۸
- مدیر مسئول: دکتر سید علیرضا سبحانی
- سردبیر: دکتر الهام بوشهری
- صاحب امتیاز: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان
اشتراک در خبرنامه
لطفاً نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه در کادر زیر وارد کنید.
آمار سایت
- کل کاربران ثبت شده: 647 کاربر
- کاربران حاضر در وبگاه: 0 کاربر
- میهمانان در حال بازدید: 94 کاربر
- تمام بازدیدها: 4639143 بازدید
- بازدید ۲۴ ساعت قبل: 2489 بازدید
- تعداد مقالات دریافت شده: 481 مقاله
- تعداد مقالات منتشر شده: 261 مقاله
بازنشر اطلاعات
استفاده از مطالب ارایه شده در این پایگاه با ذکر منبع آزاد
می باشد.