- بررسی تأثیر روشهای نوین آموزش احیای قلبیریوی بر مهارت و دانش دانشجویان پزشکی: یک مرور روایتی
مجید وطن خواه، مهرداد ملک شعار، طیبه زارعی، مریم مرادی، پوریا ادیبی، بی بی منا رضوی - بررسی تأثیر برنامه توانمندسازی آموزش بالینی مبتنی بر رویکرد یادگیری خُرد بر یادگیری اساتید بالینی
امیرهوشنگ مهرپرور، عاطفه السادات حیدری، فاطمه کشمیری - واکاوی تجارب پژوهشی دانشجویان مقطع کارشناسی: انتظارات، عملکردها و دستاوردها
مهدی محمدی، مجید کوثری، رضا ناصری جهرمی، سولماز خادمی، صدیقه شادی، فائزه روستا - ضرورت بازنگری کوریکولوم مشاوره در مامایی در راستای پیشبرد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت: یک مطالعه کیفی
سارا نجیبی، معصومه غضنفرپور، عاطفه احمدی، نوذر نخعی - ارزیابی محیط آموزشی درمانگاهی در بیمارستانهای دانشگاه علومپزشکی جهرم از دیدگاه دانشجویان پزشکی
فاطمه افتخاریان، امیر محمد مهرپور، نوید کلانی، رضا صحرایی - مقایسه دیدگاه اعضای هیئتعلمی، دستیاران، کارورزان و کارآموزان گروه داخلی در خصوص گراند راندهای برگزارشده
فاطمه افتخاریان، مهسا پارپایی، فاطمه رحمانیان، نوید کلانی، ژیلا رحمانیان - آگاهی و نگرش تیم مدیریت اجرایی بیمارستانهای آموزشی دانشگاههای علومپزشکی جهرم درمورد اعتباربخشی
نفیسه اسماعیل پور، نوید کلانی، زهرا رضایی، محمد هادی پهلوان پور جهرمی، محمد داریش، عبدالعظیم جوکار، مهدی چگین - بررسی وضعیت درگیری شغلی در دانشجویان کارورز هوشبری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
معصومه آلبوغبیش، سیامک نظری، سارا آدرویشی، محمد حسین حقیقی زاده
- سال 1402
- سال 1401
- سال 1400
- سال 1399
- سال 1398
پربازدیدترین ها
اطلاعات نشریه
- شماره جاری: 1402، جلد 10، شماره1
- شاپا: 2383-2185
- شاپا الکترونیک:۲۶۸۶-۲۵۸۸
- مدیر مسئول: دکتر سید علیرضا سبحانی
- سردبیر: دکتر الهام بوشهری
- صاحب امتیاز: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان
پایگاههای نمایه کننده
اشتراک در خبرنامه
لطفاً نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه در کادر زیر وارد کنید.
آمار سایت
- کل کاربران ثبت شده: 542 کاربر
- کاربران حاضر در وبگاه: 0 کاربر
- میهمانان در حال بازدید: 14 کاربر
- تمام بازدیدها: 3432577 بازدید
- بازدید ۲۴ ساعت قبل: 1071 بازدید
- تعداد مقالات دریافت شده: 413 مقاله
- تعداد مقالات منتشر شده: 185 مقاله
بازنشر اطلاعات
استفاده از مطالب ارایه شده در این پایگاه با ذکر منبع آزاد
می باشد.