Journal archive for Google Scholar Robot!
Development Strategies in Medical Education
راهبردهای توسعه در آموزش پزشکی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 9, Number 3 (2022-10)
Assessment of the effect of virtual education courses of biostatistics according to "Concept-based learning" on the learning of Students
تاثیر دوره آموزش مجازی آمار زیستی براساس رویکرد”یادگیری مبتنی بر مفهوم“ بر یادگیری دانشجویان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The relationship of self-directed learning with metacognitive strategies and happiness among medical students at Mazandaran University of Medical Science.
ارتباط یادگیری خودراهبر با راهبردهای فراشناختی و شادکامی دانشجویان پزشکی دانشگاه علومپزشکی مازندران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
A comparative study of training in the field of environmental health engineering based on professional capabilities and the real needs of the health system
بررسی تطبیقی کارآموزی درعرصه رشته مهندسی بهداشتمحیط براساس توانمندیهای حرفهای ونیازهای واقعی سیستم بهداشتی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Evaluation of the quality of virtual education during the COVID-19 pandemic from the student’s point of view of Mazandaran University of Medical Sciences
ارزیابی کیفیت آموزش مجازی در طی پاندمی کووید- 19 از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علومپزشکی مازندران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Description of the teaching experience of non-clinical faculty members in Medical Science Universities
توصیف تجارب تدریس اعضاء هیاتعلمی غیربالینی دانشگاههای علومپزشکی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Evaluation of the quality of clinical education from the viewpoint of Rafsanjan dental school students
ارزیابی کیفیت آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Relationship between Personality Dimensions and Clinical Experience with Physicians' Cognitive Processing
رابطه ابعاد شخصیت و تجربه بالینی با پردازش شناختی پزشکان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles