You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML پیش بینی سلامت روان براساس ابعاد کمال گرایی و اهمال کاری در دانشجویان پزشکی
ناهید ذرراتی *، محمد خیر
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML همبستگی تفکر انتقادی با ویژگی های شخصیتی در دانشجویان پرستاری
فاطمه قائدی حیدری، نرگس طوقیان چهارسوقی *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی کمی و کیفی روش تدریس بصورت سخنرانی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایلام
اسکندر غلامی پریزاد، الهه غلامی پریزاد، علی اشرف عیوضی، زینب غضنفری *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تبیین تجربیات و دیدگاه اعضاء هیات علمی علوم پایه دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در خصوص روش های مختلف تدریس
میترا سرشار، سید کامران سلطانی عربشاهی، لیلا جویباری، فاطمه مهرآور، نادر ممتازمنش، اکرم ثناگو، غلامرضا حسن زاده *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML طراحی یک سیستم تصمیم گیرنده جهت درمان پوسیدگی دندان در کودکان
دکتر سمیه خرمیان طوسی *، بهنام زینلی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه محیط آموزشی کلاس ایمنی شناسی در سه دانشکده پزشکی،دندانپزشکی و پیراپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان
بهجت ناصریان، علی علوی، مهرگان حیدری هنگامی، دکتر نادره نادری *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML نگاهی به توانایی دانشجویان دندانپزشکی در درک فیلم های آموزشی به زبان انگلیسی
دکتر زهره رادافشار، افسون پیروزان، دکتر مهدی شهبازی، پروین رضایی *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مهارتهای ارتباطی اساتید دانشگاه علوم پزشکی البرز و ارتباط آن با نتایج ارزشیابی آنها
روح انگیز نوروزی نیا *، محمد نوری سپهر، علی احسان حیدری، کوروش کبیر
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی دیدگاه پرستاران شاغل در بیمارستانهای آموزشی بندر عباس نسبت به برنامه های آموزش مداوم
بهجت ناصریان، زهرا خادمی *، صدیقه عابدینی، امین قنبرنژاد
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue




کلیه حقوق این وب سایت متعلق به راهبردهای توسعه در آموزش پزشکی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2015 All Rights Reserved | Development Strategies in Medical Education

Designed & Developed by : Yektaweb

Creative Commons License
Development Strategies in Medical Education by http://dsme.hums.ac.ir/ is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.