Journal archive for Google Scholar Robot!

Development Strategies in Medical Education

راهبردهای توسعه در آموزش پزشکی



Volume 7, Number 1 (2020-3)


Application of constructivist-based education as a new approach in teaching-learning in the field of Medical education
بکارگیری آموزش مبتنی بر سازنده گرایی به‌عنوان رویکردی نوین در یاددهی- یادگیری در حوزه آموزش علوم پزشکی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Academic Failure in Health Students of Semnan University of Medical Sciences
افت تحصیلی دانشجویان رشته بهداشت دانشگاه علوم پزشکی سمنان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparison of role play and conventional training methods on long-term learning of nursing students
مقایسه دو روش آموزشی ایفای نقش و آموزش معمول بر یادگیری بلندمدت دانشجویان پرستاری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The challenges of clinical education in operating room and anesthesia Students of Birjand University of Medical Sciences
بررسی چالش‌های آموزش بالینی دانشجویان رشته‌های اتاق عمل و هوشبری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparison of two educational methods of Basic Life Support including face to face and Film among teachers
مقایسه دو روش آموزشی چهره به چهره و نمایش فیلم بر دانش و آگاهی و مهارت احیای قلبی ریوی پایه در معلمان دو روش آموزش چهره به چهره و نمایش فیلم احیای قلبی ریوی پایه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Design a training content of Health Information Technology field
طراحی محتوی آموزشی درس کارآموزی رشته فناوری اطلاعات سلامت
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Relationship between Progressive Motivation and Problem Solving Styles in Dezful Students
بررسی رابطه بین انگیزه پیشرفت و سبک‌های حل مسئله دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی دزفول
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The relationship between personality dimensions (neuroticism, conscientiousness) and Self-esteem with Academic procrastination among students at Qom University of Medical Sciences
رابطه ابعاد شخصیت(نوروزگرایی، وظیفه‌شناسی) و عزت نفس با تعلل‌ورزی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Transformation in nursing education: An unavoidable necessity
تحول در آموزش پرستاری: ضرورتی اجتناب ناپذیر
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles