Journal archive for Google Scholar Robot!
Development Strategies in Medical Education
راهبردهای توسعه در آموزش پزشکی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 9, Number 2 (2022-12)
Comparative Study of Nursing Bachelor program in Iran and CWRU
مقایسه تطبیقی برنامه آموزشی کارشناسی پرستاری ایران با دانشگاه کیس وسترن رزرو آمریکا
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Qualitative analysis of the implemented methods of academic evaluation in e-learning and its impact on academic self-efficacy
تحلیل شیوههای اجرا شده ارزشیابی تحصیلی در آموزش الکترونیکی و تأثیر آن بر خودکارآمدی تحصیلی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Students' attitudes towards using social media WhatsApp and Telegram messaging platforms
نگرش دانشجویان نسبت به بهرهگیری از شبکههای مجازی واتساپ و تلگرام
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Investigating the relationship between academic enthusiasm and academic satisfaction of health school students
رابطه اشتیاق تحصیلی با رضایت تحصیلی دانشجویان دانشکده بهداشت دانشگاه گناباد
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Nursing Faculties ' Role in improving the Quality of Electronic Education and Learning, and its Strategies
نقش اساتید پرستاری در ارتقاء کیفیت آموزش و یادگیری الکترونیکی و استراتژیهای آن
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Meta-evaluation of the quality evaluation mechanism of teaching faculty members based on educational documentation
فراارزشیابی مکانیسم ارزشیابی کیفیت آموزش اعضای هیاتعلمی براساس مستندات آموزشی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Ethical criteria in e-learning during the outbreak of COVID-19 from the perspective of students, faculty and educational administrators: A qualitative study
ضوابط اخلاقی در آموزش مجازی در دوران شیوع کووید 19 از دیدگاه دانشجویان، اساتید و مدیران آموزشی: یک مطالعهی کیفی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The relationship between the components of clinical pharmacology curriculum and nursing students' clinical skills
ارتباط بین مؤلفههای برنامهی درسی فارماکولوژی بالینی با مهارتهای بالینی دانشجویان پرستاری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
چالشهای تصمیمگیری اخلاقی پرستاران در خصوص دستور عدم احیا
چالشهای تصمیمگیری اخلاقی پرستاران در خصوص دستور عدم احیا
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles