Journal archive for Google Scholar Robot!

Development Strategies in Medical Education

راهبردهای توسعه در آموزش پزشکی



Volume 10, Number 4 (2024-1)


Effectiveness of Education With Pamphlets and Posters on Increasing the Knowledge and Practice of Iranian Non-medical Students Regarding Cerebrovascular Accidents
ارزیابی تأثیر آموزش با پمفلت و پوسترهای آموزشی در افزایش میزان آگاهی دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی از علائم سکته حاد مغزی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Role of the Quality of College Life in Predicting the Academic Self-efficacy of Nursing Students in Iran
بررسی نقش کیفیت زندگی دانشگاهی در خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان دانشکده پرستاری دانشگاه علوم‌پزشکی گناباد
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Effect of Airway Management Workshop on the Skill Level of Interns in Emergency Medicine From Zahedan, Southern Iran
بررسی میزان تأثیر کارگاه مدیریت راه هوایی در میزان مهارت کارورزان گروه طب اورژانس دانشگاه علوم‌پزشکی زاهدان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Effect of Case-based Learning Method on Medical Imaging Prescription Skills of Radiology Interns: A Quasi-experimental Study
بررسی تأثیر یادگیری مبتنی بر مورد در آموزش نسخه‌نویسی رادیولوژی در کارآموزان پزشکی: یک مطالعه نیمه تجربی قبل و بعد از مداخله
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Perceptions of Medical Students About Practical Physiology Course in Ahvaz Jundishapur University of Medical Sciences, Iran
دیدگاه دانشجویان پزشکی نسبت به درس فیزیولوژی عملی در دانشگاه علوم‌پزشکی جندی‌شاپور اهواز: یک مطالعه توصیفی‌تحلیلی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The lifelong Learning Skills of Medical Students of Jahrom University of Medical Sciences, Iran
بررسی میزان یادگیری مادام‌العمر در دانشجویان پزشکی مقطع بالینی دانشگاه علوم‌پزشکی جهرم
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Relationship Between Participatory Learning and Scientific Spirit in Medical Students From Mazandaran University of Medical Sciences
بررسی رابطه یادگیری مشارکتی و روحیه علمی دانشجویان مقطع علوم پایه رشته پزشکی دانشگاه علوم‌پزشکی مازندران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles