You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML تحول در آموزش پرستاری: ضرورتی اجتناب ناپذیر
معصومه مهدوی فر، الهام ایمانی، نرگس طیاری، زهرا خادمی، پونه یوسفی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML رابطه ابعاد شخصیت(نوروزگرایی، وظیفه‌شناسی) و عزت نفس با تعلل‌ورزی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم
زهرا مسلمی، مهین قمی، داود محمدی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی رابطه بین انگیزه پیشرفت و سبک‌های حل مسئله دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی دزفول
سید رویا محمودی نژاد دزفولی، لیلا مسعودی یکتا، مهتاب صمصامی پور، مهدی زمانییان، امید محمودی نژاد دزفولی، عزیز کسانی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML طراحی محتوی آموزشی درس کارآموزی رشته فناوری اطلاعات سلامت
محمد دهقانی، امیر تراب میاندوآب، سوگند حبیبی چناران، محمد حسین حیوی حقیقی، نرجس میر ابوطالبی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه دو روش آموزشی چهره به چهره و نمایش فیلم بر دانش و آگاهی و مهارت احیای قلبی ریوی پایه در معلمان دو روش آموزش چهره به چهره و نمایش فیلم احیای قلبی ریوی پایه
الهام طاهرخانی، افسانه صدوقی اصل، عباس هوشمند بهابادی، علی اصغر کاربرد
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی چالش‌های آموزش بالینی دانشجویان رشته‌های اتاق عمل و هوشبری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
مریم تولیت، محمد طاهری راد، راضیه پیران نژاد
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه دو روش آموزشی ایفای نقش و آموزش معمول بر یادگیری بلندمدت دانشجویان پرستاری
صفورا دری، منصوره اشقلی فراهانی، الناز مسرت، حمید حقانی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML افت تحصیلی دانشجویان رشته بهداشت دانشگاه علوم پزشکی سمنان
بهراد پورمحمدی، گوهر کمی، سجاد رحیمی پردنجانی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بکارگیری آموزش مبتنی بر سازنده گرایی به‌عنوان رویکردی نوین در یاددهی- یادگیری در حوزه آموزش علوم پزشکی
میمنت عابدینی بلترک
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به راهبردهای توسعه در آموزش پزشکی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Development Strategies in Medical Education

Designed & Developed by : Yektaweb

Creative Commons License
Development Strategies in Medical Education by http://dsme.hums.ac.ir/ is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.