You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML دوره آموزشی اهدای اعضای پیوندی افراد مرگ مغزی: مطالعه نیمه تجربی آگاهی، نگرش و عملکرد کادر درمانی استان هرمزگان
دکتر نادر عالیشان کرمی، خانم زهرا اعتمادی، آقای میلاد پوزش، آقای علی رفان، آقای محسن آزاد، دکتر مهربان شاهی
چکیده  
XML مقایسه میزان هوش هیجانی، افسردگی و استرس بین دانشجویان مقاطع دکترای حرفه‌ای و کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در سال تحصیلی 1397-1396
دکتر زهرا تصدیقی، دکتر خیرالنساء رمضان زاده، دکتر نرجس اکبری، دکتر رضا ذستجردی، مهندس غلامرضا شریف زاده
چکیده  
XML بررسی میزان رضایت دانشجویان پرستاری از روش تدریس کلاس وارونه در کاراموزی دانشکده پرستاری مامایی همدان: مقاله کوتاه
خانم شهین توحیدی، اقای حسین کریمی مونقی، خانم آرزو شایان، خانم زهرا خلیلی، آقای حسن احمدی نیا
چکیده  
XML دیدگاه دانشجویان مامایی در خصوص تأثیر بازخورد مربی بر ارتقاء سطح آموزش در مرکز مهارتهای بالینی
سلیمان احمدی، پوراندخت افشاری، امین حبیبی، تکتم معصومیان
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی وضعیت کیفی راند های بالینی دانشگاه علوم پزشکی کاشان براساس استانداردهای آموزش بالینی
سعیده دریازاده، مریم یاوری، محمدرضا شریف، محمد جواد آزادچهر، مریم جعفری، زهره خادمیان
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی وضعیت کیفی راند های بالینی دانشگاه علوم پزشکی کاشان براساس استانداردهای آموزش بالینی
محمد رضا عبدالملکی، داریوش رخ افروز
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML چالش‌ها و فرصت‌های آموزش مجازی: نگاهی به تجربه زیسته اعضای هیأت‌ علمی و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی دزفول در پاندمی کرونا
فرشته معمری، عباس خاکپور، محسن نظرزاده زارع
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML عوامل ایجاد فاصله بین دانش نظری با عملکرد بالینی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت: یک مطالعه توصیفی- مقطعی
نسیبه سالاری، فوزیه رفعتی، سودابه احمدی دره سیما، مطهره پیله ور زاده، اکبر مهرعلی زاده، ندا دستیار
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به راهبردهای توسعه در آموزش پزشکی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2022 CC BY-NC 4.0 | Development Strategies in Medical Education

Designed & Developed by : Yektaweb

Creative Commons License
Development Strategies in Medical Education by http://dsme.hums.ac.ir/ is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.