You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML دیدگاه دانشجویان مامایی در خصوص تأثیر بازخورد مربی بر ارتقاء سطح آموزش در مرکز مهارتهای بالینی
سلیمان احمدی، پوراندخت افشاری، امین حبیبی، تکتم معصومیان
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی وضعیت کیفی راند های بالینی دانشگاه علوم پزشکی کاشان براساس استانداردهای آموزش بالینی
سعیده دریازاده، مریم یاوری، محمدرضا شریف، محمد جواد آزادچهر، مریم جعفری، زهره خادمیان
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML نیازسنجی در آموزش پزشکی با تأکید بر آموزش مبتنی بر پیامد: مرور سیستماتیک
محمد رضا عبدالملکی، داریوش رخ افروز
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML چالش‌ها و فرصت‌های آموزش مجازی: نگاهی به تجربه زیسته اعضای هیأت‌ علمی و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی دزفول در پاندمی کرونا
فرشته معمری، عباس خاکپور، محسن نظرزاده زارع
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML عوامل ایجاد فاصله بین دانش نظری با عملکرد بالینی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت: یک مطالعه توصیفی- مقطعی
نسیبه سالاری، فوزیه رفعتی، سودابه احمدی دره سیما، مطهره پیله ور زاده، اکبر مهرعلی زاده، ندا دستیار
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML میزان رضایت دانشجویان پرستاری از روش تدریس کلاس وارونه در کارآموزی دانشکده پرستاری مامایی همدان: مقاله کوتاه
شهین توحیدی، حسین کریمی مونقی، آرزو شایان، زهرا خلیلی، حسن احمدی نیا
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML دوره آموزشی اهدای اعضای پیوندی افراد مرگ مغزی: یک مطالعه نیمه‌تجربی آگاهی، نگرش و عملکرد کادر درمانی استان هرمزگان
نادر عالیشان کرمی، زهرا اعتمادی، میلاد پوزش، علی رفان، محسن آزاد، مهربان شاهی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی میزان هوش هیجانی، افسردگی و استرس دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
زهرا تصدیقی، خیرالنساء رمضان زاده، نرجس اکبری، رضا ذستجردی، غلامرضا شریف زاده
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به راهبردهای توسعه در آموزش پزشکی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | Development Strategies in Medical Education

Designed & Developed by : Yektaweb

Creative Commons License