Journal archive for Google Scholar Robot!
Development Strategies in Medical Education
راهبردهای توسعه در آموزش پزشکی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 3, Number 1 (2016-4)
Using a 360 degree feedback system for Performance Appraisal of Midwifery Students in Shahid Akbar Abadi Maternity Hospital
ارزشیابی 360 درجه عملکرد دانشجویان مامایی در بلوک زایمان مرکز شهید اکبرآبادی سال 93
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The effectiveness of in-service training on cardiopulmonary resuscitation: report of first and second levels of Kirkpatrick's model
ارزیابی اثربخشی دوره آموزش ضمن خدمت احیای قلبی - ریوی: گزارش دو مرحله اول مدل کرک پاتریک
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Correlation between scores obtained by medical students in various educational courses and Basic Sciences and Pre-internship Comprehensive Exams
بررسی همبستگی نمرات دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در مقاطع مختلف آموزشی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The causal relationship between teacher affective support with performance in English using the mediation of sense of belonging, enjoyment, Hopelessness, self-efficacy, and academic effort
رابطه علّی ادراک حمایت عاطفی معلم با عملکرد زبان انگلیسی با میانجیگری احساس تعلق، لذت، نااُمیدی، خودکارآمدی و تلاش تحصیلی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Quantity and Quality of Feedback in Clinical Education from the Viewpoint of Midwifery Students
کمیت و کیفیت بازخورد در محیط بالینی از نظر دانشجویان مامایی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Reviewing knowledge management and its significance in nursing practice
مروری بر مدیریت دانش و اهمیت آن در عملکرد پرستاری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The effect of teaching metacognitive strategies on students’ metacognitive awareness and academic performance of students
اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناخت بر میزان آگاهیهای فراشناختی و عملکرد تحصیلی دانشجویان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Study of test anxiety among nursing students
بررسی اضطراب ناشی از امتحان در دانشجویان پرستاری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles