Journal archive for Google Scholar Robot!

Development Strategies in Medical Education

راهبردهای توسعه در آموزش پزشکی



Volume 3, Number 1 (2016-4)


Using a 360 degree feedback system for Performance Appraisal of Midwifery Students in Shahid Akbar Abadi Maternity Hospital
ارزشیابی 360 درجه عملکرد دانشجویان مامایی در بلوک زایمان مرکز شهید اکبرآبادی سال 93
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The effectiveness of in-service training on cardiopulmonary resuscitation: report of first and second levels of Kirkpatrick's model
ارزیابی اثربخشی دوره آموزش ضمن خدمت احیای قلبی - ریوی: گزارش دو مرحله اول مدل کرک پاتریک
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Correlation between scores obtained by medical students in various educational courses and Basic Sciences and Pre-internship Comprehensive Exams
بررسی همبستگی نمرات دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در مقاطع مختلف آموزشی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The causal relationship between teacher affective support with performance in English using the mediation of sense of belonging, enjoyment, Hopelessness, self-efficacy, and academic effort
رابطه علّی ادراک حمایت عاطفی معلم با عملکرد زبان انگلیسی با میانجی‌گری احساس تعلق، لذت، نااُمیدی، خودکارآمدی و تلاش تحصیلی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Quantity and Quality of Feedback in Clinical Education from the Viewpoint of Midwifery Students
کمیت و کیفیت بازخورد در محیط بالینی از نظر دانشجویان مامایی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Reviewing knowledge management and its significance in nursing practice
مروری بر مدیریت دانش و اهمیت آن در عملکرد پرستاری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The effect of teaching metacognitive strategies on students’ metacognitive awareness and academic performance of students
اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناخت بر میزان آگاهی‌های فراشناختی و عملکرد تحصیلی دانشجویان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Study of test anxiety among nursing students
بررسی اضطراب ناشی از امتحان در دانشجویان پرستاری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles