You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML بررسی مولفه های درس تاریخ ، اخلاق ، قوانین و حقوق درمامایی در برنامه درسی مامایی
دکتر سمیره عابدینی، دکتر حسام الدین کمال زاده، رفعت جوادی *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ارتباط انگیزش تحصیلی با فرسودگی تحصیلی و وضعیت تحصیلی در دانشجویان
دکتر سید داود محمدی، زهرا مسلمی، مهین قمی *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر آموزش اصول مدیریت درد در کودکان و نوزادان بر عملکرد پرستاران بخش اطفال و مراقبت های ویژه نوزادان
مریم میرزایی، فاطمه نسیمی *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML عوامل تسهیل‌کننده و بازدارنده یادگیری مهارت‌های بالینی از دیدگاه دانشجویان تکنولوژی جراحی و بیهوشی دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، سال 1398
عصمت طالقانی، مجید نوروزی، تابنده صادقی، احمدرضا صیادی *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML رابطه ساختاری منش‌اخلاقی صبر و اهداف پیشرفت تحصیلی دانشجویان: نقش واسطه‌ای منبع کنترل
دکتر فرهاد خرمائی *، آقای محسن آربزی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML سازگاری اجتماعی دانشجویان (پیراپزشکی – پرستاری مامایی) دانشگاه علو م پزشکی هرمزگان و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی در سال تحصیلی 97-1396
دکتر خجسته شریفی سراسیابی، خانم مهسا دری، آقای مجید نجفی اصل، خانم مهرگان حیدری هنگامی *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML خوشه‌بندی دانشجویان علوم پزشکی با نیم‌رخ‌های گوناگون باورهای انگیزشی و جهت‌گیری هدف پیشرفت از لحاظ عملکرد تحصیلی: تحلیل مبتنی بر فرد
دکتر عزت اله قدم پور *، لیلا امیریان، حسنا وفاپور
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی میزان رعایت استانداردهای اعتباربخشی آموزشی توسط دانشجویان پزشکی در بیمارستان های آموزشی
دکتر سعیده دریازاده، دکتر مریم یاوری *، دکتر محمدرضا شریف، آقای محمدجواد آزادچهر، دکتر حسین اکبری، یاسین حاجی سیدحسینی
چکیده  
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به راهبردهای توسعه در آموزش پزشکی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2021 CC BY-NC 4.0 | Development Strategies in Medical Education

Designed & Developed by : Yektaweb

Creative Commons License
Development Strategies in Medical Education by http://dsme.hums.ac.ir/ is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.