You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML بررسی تأثیر روش‌های نوین آموزش احیای قلبی‌ریوی بر مهارت و دانش دانشجویان پزشکی: یک مرور روایتی
مجید وطن خواه، مهرداد ملک شعار، طیبه زارعی، مریم مرادی، پوریا ادیبی، بی بی منا رضوی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی تأثیر برنامه توانمندسازی آموزش بالینی مبتنی بر رویکرد یادگیری خُرد بر یادگیری اساتید بالینی
امیرهوشنگ مهرپرور، عاطفه السادات حیدری، فاطمه کشمیری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML واکاوی تجارب پژوهشی دانشجویان مقطع کارشناسی: انتظارات، عملکردها و دستاوردها
مهدی محمدی، مجید کوثری، رضا ناصری جهرمی، سولماز خادمی، صدیقه شادی، فائزه روستا
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ضرورت بازنگری کوریکولوم مشاوره در مامایی در راستای پیشبرد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت: یک مطالعه کیفی
سارا نجیبی، معصومه غضنفرپور، عاطفه احمدی، نوذر نخعی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی محیط آموزشی درمانگاهی در بیمارستان‌های دانشگاه علوم‌پزشکی جهرم از دیدگاه دانشجویان پزشکی
فاطمه افتخاریان، امیر محمد مهرپور، نوید کلانی، رضا صحرایی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه دیدگاه اعضای هیئت‌علمی، دستیاران، کارورزان و کارآموزان گروه داخلی در خصوص گراند راندهای برگزار‌شده
فاطمه افتخاریان، مهسا پارپایی، فاطمه رحمانیان، نوید کلانی، ژیلا رحمانیان
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML آگاهی و نگرش تیم مدیریت اجرایی بیمارستان‌های آموزشی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی جهرم در‌مورد اعتباربخشی
نفیسه اسماعیل پور، نوید کلانی، زهرا رضایی، محمد هادی پهلوان پور جهرمی، محمد داریش، عبدالعظیم جوکار، مهدی چگین
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی وضعیت درگیری شغلی در دانشجویان کارورز هوشبری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
معصومه آلبوغبیش، سیامک نظری، سارا آدرویشی، محمد حسین حقیقی زاده
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به راهبردهای توسعه در آموزش پزشکی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Development Strategies in Medical Education

Designed & Developed by : Yektaweb

Creative Commons License
Development Strategies in Medical Education by http://dsme.hums.ac.ir/ is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.