You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML چالش‌های تصمیم‌گیری اخلاقی پرستاران در خصوص دستور عدم احیا
محمدحسین تکلیف، مهدی شهبازی، پونه یوسفی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ارتباط بین مؤلفه‌های برنامه‌ی درسی فارماکولوژی بالینی با مهارت‌های بالینی دانشجویان پرستاری
صغری فلاحی، حسام الدین کمال زاده، پونه یوسفی، سمیره عابدینی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ضوابط اخلاقی در آموزش مجازی در دوران شیوع کووید 19 از دیدگاه دانشجویان، اساتید و مدیران آموزشی: یک مطالعه‌ی کیفی
محدثه صدری، پروین چراغی، امین دوستی ایرانی، محسن علی آبادی، مریم افشاری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML فراارزشیابی مکانیسم ارزشیابی کیفیت آموزش اعضای هیات‌علمی براساس مستندات آموزشی
فاطمه کشمیری، عاطفه السادات حیدری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML نقش اساتید پرستاری در ارتقاء کیفیت آموزش و یادگیری الکترونیکی و استراتژی‌های آن
مریم خاندان
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML رابطه اشتیاق تحصیلی با رضایت تحصیلی دانشجویان دانشکده بهداشت دانشگاه گناباد
صدیقه داوری، علی اکبر عجم
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML نگرش دانشجویان نسبت به بهره‌گیری از شبکه‌های مجازی واتساپ و تلگرام
علی دشتگرد، فاطمه باقرنژاد، سید مصطفی محسنی زاده
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تحلیل شیوه‌های اجرا شده ارزشیابی تحصیلی در آموزش الکترونیکی و تأثیر آن بر خودکارآمدی تحصیلی
وجیهه کریمی، نسیم امینی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه تطبیقی برنامه آموزشی کارشناسی پرستاری ایران با دانشگاه کیس وسترن رزرو آمریکا
فاطمه مقدم، نرگس ارسلانی، لادن ناصح، مریم احمدی، فاطمه تقلیلی، مسعود فلاحی خشکناب
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به راهبردهای توسعه در آموزش پزشکی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | Development Strategies in Medical Education

Designed & Developed by : Yektaweb

Creative Commons License