You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML رابطه ابعاد شخصیت و تجربه بالینی با پردازش شناختی پزشکان
فاطمه بیرانوند، اسحق رحیمیان بوگر
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی کیفیت آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان دانشکده‌ دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
مصطفی صادقی، الهام شکیبا
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML توصیف تجارب تدریس اعضاء هیات‌علمی غیربالینی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی
علیرضا طاهری، محمدرضا یزدانخواه فرد
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی کیفیت آموزش مجازی در طی پاندمی کووید- 19 از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی مازندران
سمانه دهقان، مهدی فلاح، ابوالفضل حسین نتاج، نرجس یعقوبی، نسیم قهرانی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی تطبیقی کارآموزی درعرصه رشته مهندسی بهداشت‌محیط براساس توانمندی‌های حرفه‌ای ونیازهای واقعی سیستم بهداشتی
محمد جواد قنادزاده، مهدی اصغری، محسن شمسی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ارتباط یادگیری خودراهبر با راهبردهای فراشناختی و شادکامی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم‌پزشکی مازندران
نسیم قهرانی، حسین جلاهی، اعظم اسمعیلی قاجاری، فاطمه حسین زاده دوگلسر، آناهیتا صادقی، مریم نعمتی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تاثیر دوره آموزش مجازی آمار زیستی براساس رویکرد”یادگیری مبتنی بر مفهوم“ بر یادگیری دانشجویان
سارا جام برسنگ، سوده شهسواری، فاطمه کشمیری
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به راهبردهای توسعه در آموزش پزشکی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2023 CC BY-NC 4.0 | Development Strategies in Medical Education

Designed & Developed by : Yektaweb

Creative Commons License
Development Strategies in Medical Education by http://dsme.hums.ac.ir/ is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.