You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML نگرش دانشجویان نسبت به بهره‌گیری از شبکه‌های مجازی واتساپ و تلگرام
علی دشتگرد، فاطمه باقرنژاد، سید مصطفی محسنی زاده
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML چالش‌های تصمیم‌گیری اخلاقی پرستاران در خصوص دستور عدم احیا
محمدحسین تکلیف، مهدی شهبازی، پونه یوسفی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ارتباط بین مؤلفه‌های برنامه‌ی درسی فارماکولوژی بالینی با مهارت‌های بالینی دانشجویان پرستاری
صغری فلاحی، حسام الدین کمال زاده، پونه یوسفی، سمیره عابدینی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ضوابط اخلاقی در آموزش مجازی در دوران شیوع کووید 19 از دیدگاه دانشجویان، اساتید و مدیران آموزشی: یک مطالعه‌ی کیفی
محدثه صدری، پروین چراغی، امین دوستی ایرانی، محسن علی آبادی، مریم افشاری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML فراارزشیابی مکانیسم ارزشیابی کیفیت آموزش اعضای هیات‌علمی براساس مستندات آموزشی
فاطمه کشمیری، عاطفه السادات حیدری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML نقش اساتید پرستاری در ارتقاء کیفیت آموزش و یادگیری الکترونیکی و استراتژی‌های آن
مریم خاندان
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML رابطه اشتیاق تحصیلی با رضایت تحصیلی دانشجویان دانشکده بهداشت دانشگاه گناباد
صدیقه داوری، علی اکبر عجم
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تحلیل شیوه‌های اجرا شده ارزشیابی تحصیلی در آموزش الکترونیکی و تأثیر آن بر خودکارآمدی تحصیلی
وجیهه کریمی، نسیم امینی
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به راهبردهای توسعه در آموزش پزشکی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2023 CC BY-NC 4.0 | Development Strategies in Medical Education

Designed & Developed by : Yektaweb

Creative Commons License
Development Strategies in Medical Education by http://dsme.hums.ac.ir/ is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.