تأثیر آموزش اصول مدیریت درد در کودکان و نوزادان بر عملکرد پرستاران بخش اطفال و مراقبت های ویژه نوزادان
عوامل تسهیلکننده و بازدارنده یادگیری مهارتهای بالینی از دیدگاه دانشجویان تکنولوژی جراحی و بیهوشی دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، سال 1398
رابطه مولفههای سازگاری اجتماعی با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان (پیراپزشکی- پرستاری مامایی) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در سال تحصیلی 1397-1396
خوشهبندی دانشجویان علوم پزشکی با نیمرخهای گوناگون باورهای انگیزشی و جهتگیری هدف پیشرفت از لحاظ عملکرد تحصیلی: تحلیل مبتنی بر فرد