برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
مروری بر مدیریت دانش و اهمیت آن در عملکرد پرستاری (84623 مشاهده)
بررسی رابطه بین سلامت روانی و انگیزش پیشرفت در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز (69192 مشاهده)
بررسی نیازهای آموزشی زبان انگلیسی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از دیدگاه دانشجویان (68602 مشاهده)
چرا پزشکی؟ نگاهی به انگیزه های انتخاب رشته پزشکی در دانشجویان (66221 مشاهده)
بررسی رابطه حمایت اجتماعی ادراک‌شده و خود کارآمدی تحصیلی با سازگاری اجتماعی در دانشجویان جندی شاپور اهواز (61927 مشاهده)
هوش اخلاقی و جایگاه این مفهوم در حرفه پرستاری: بررسی موردی (33754 مشاهده)
بررسی رابطه حمایت عاطفی ادراک شده و لذت تحصیلی با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان جندی شاپور اهواز (31194 مشاهده)
بررسی اضطراب ناشی از امتحان در دانشجویان پرستاری (21689 مشاهده)
راهکارهای اعتلای اخلاق حرفه ای در سیستم آموزش پرستاری (12652 مشاهده)
پیش بینی سلامت روان براساس ابعاد کمال گرایی و اهمال کاری در دانشجویان پزشکی (11355 مشاهده)
نقش ویژگی‌های شخصیتی دانشجویان بر سبک یادگیری آنان در دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس (8829 مشاهده)
همبستگی تفکر انتقادی با ویژگی های شخصیتی در دانشجویان پرستاری (8287 مشاهده)
تبیین تجربیات و دیدگاه اعضاء هیات علمی علوم پایه دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در خصوص روش های مختلف تدریس (8264 مشاهده)
ارزیابی کمی و کیفی روش تدریس بصورت سخنرانی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایلام (8181 مشاهده)
گزارش کاربرد آموزش‌نامه بر آموزش بالینی دانشجویان فیزیوتراپی (7827 مشاهده)
بررسی ارتباط انگیزش و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد (7695 مشاهده)
ارزیابی اثربخشی دوره آموزش ضمن خدمت احیای قلبی - ریوی: گزارش دو مرحله اول مدل کرک پاتریک (7508 مشاهده)
ارتباط انگیزه تحصیلی و برخی عوامل مرتبط با آن در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان (7453 مشاهده)
تأثیر آموزش مهارت تصمیم‌گیری بر تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری (7402 مشاهده)
مهارتهای ارتباطی اساتید دانشگاه علوم پزشکی البرز و ارتباط آن با نتایج ارزشیابی آنها (7323 مشاهده)
مقایسه محیط آموزشی کلاس ایمنی شناسی در سه دانشکده پزشکی،دندانپزشکی و پیراپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (7138 مشاهده)
بررسی دیدگاه پرستاران شاغل در بیمارستانهای آموزشی بندر عباس نسبت به برنامه های آموزش مداوم (6840 مشاهده)
نگاهی به توانایی دانشجویان دندانپزشکی در درک فیلم های آموزشی به زبان انگلیسی (6720 مشاهده)
مقایسه تفکر انتقادی در دانشجویان سال اول و آخر کارشناسی اطاق عمل و هوشبری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در سال 1390 (6652 مشاهده)
ارتباط بین هوش هیجانی و تفکر انتقادی در دانشجویان کارشناسی پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز (6641 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
بررسی رابطه بین سلامت روانی و انگیزش پیشرفت در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز (11408 دریافت)
راهکارهای اعتلای اخلاق حرفه ای در سیستم آموزش پرستاری (9969 دریافت)
چرا پزشکی؟ نگاهی به انگیزه های انتخاب رشته پزشکی در دانشجویان (8545 دریافت)
پیش بینی سلامت روان براساس ابعاد کمال گرایی و اهمال کاری در دانشجویان پزشکی (8499 دریافت)
بررسی رابطه حمایت اجتماعی ادراک‌شده و خود کارآمدی تحصیلی با سازگاری اجتماعی در دانشجویان جندی شاپور اهواز (8010 دریافت)
بررسی رابطه حمایت عاطفی ادراک شده و لذت تحصیلی با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان جندی شاپور اهواز (7087 دریافت)
مروری بر مدیریت دانش و اهمیت آن در عملکرد پرستاری (6554 دریافت)
هوش اخلاقی و جایگاه این مفهوم در حرفه پرستاری: بررسی موردی (6363 دریافت)
بررسی اضطراب ناشی از امتحان در دانشجویان پرستاری (5940 دریافت)
بررسی رابطه سلامت روان و شادکامی با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان جندی شاپور اهواز (5737 دریافت)
بررسی نیازهای آموزشی زبان انگلیسی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از دیدگاه دانشجویان (5231 دریافت)
ارزیابی کمی و کیفی روش تدریس بصورت سخنرانی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایلام (5018 دریافت)
مهارتهای ارتباطی اساتید دانشگاه علوم پزشکی البرز و ارتباط آن با نتایج ارزشیابی آنها (4763 دریافت)
راهکارهای ارتقاء سطح کیفی آموزش زبان تخصصی پزشکی (4336 دریافت)
بررسی رابطه بین استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات با تفکر انتقادی در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد (4327 دریافت)
ارزیابی اثربخشی دوره آموزش ضمن خدمت احیای قلبی - ریوی: گزارش دو مرحله اول مدل کرک پاتریک (4243 دریافت)
طراحی یک سیستم تصمیم گیرنده جهت درمان پوسیدگی دندان در کودکان (4175 دریافت)
ارتباط بین هوش هیجانی و تفکر انتقادی در دانشجویان کارشناسی پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز (4064 دریافت)
ارتباط انگیزه تحصیلی و برخی عوامل مرتبط با آن در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان (4012 دریافت)
مروری بر سبک‌های یادگیری دانشجویان پرستاری در ایران (3828 دریافت)
رابطه حمایت اجتماعی و یادگیری خودتنظیمی با فرسودگی تحصیلی در دانشجویان جندی شاپور اهواز (3770 دریافت)
نقش ویژگی‌های شخصیتی دانشجویان بر سبک یادگیری آنان در دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس (3691 دریافت)
میزان، نوع و عوامل مؤثر بر خطاهای دارویی از منظر پرستاران شاغل در بخش‌های مراقبت ویژه و اورژانس بیمارستان‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد (3683 دریافت)
تأثیر آموزش مهارت تصمیم‌گیری بر درک از تصمیم‌گیری بالینی دانشجویان پرستاری (3434 دریافت)
همبستگی تفکر انتقادی با ویژگی های شخصیتی در دانشجویان پرستاری (3410 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
شناسنامه نشریه ( 10285 بازدید)
راهنمای نگارش مقاله ( 9093 بازدید)
فرم تعهد اخلاقی ( 8326 بازدید)
هیات تحریریه ( 7632 بازدید)
Indexing ( 6796 بازدید)
تماس با ما ( 6706 بازدید)
اهداف و زمینه ها ( 5973 بازدید)
ملاحظات اخلاقی ( 4706 بازدید)
چک لیست رعایت اصول مندرج در راهنمای نویسندگان ( 4363 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
شناسنامه نشریه ( 15 ارسال)
اخبار نشریه ( 14 ارسال)
راهنمای نگارش مقاله ( 13 ارسال)
خوش آمدید ( 12 ارسال)
اهداف و زمینه ها ( 9 ارسال)
هیات تحریریه ( 9 ارسال)
تماس با ما ( 9 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
هیات تحریریه ( 1180 چاپ)
راهنمای نگارش مقاله ( 1106 چاپ)
شناسنامه نشریه ( 1071 چاپ)
تماس با ما ( 972 چاپ)
اهداف و زمینه ها ( 927 چاپ)
Indexing ( 813 چاپ)
فرم تعهد اخلاقی ( 777 چاپ)
ملاحظات اخلاقی ( 752 چاپ)
چک لیست رعایت اصول مندرج در راهنمای نویسندگان ( 654 چاپ)
روند صدور کد اخلاق ( 468 چاپ)
شناسه ارکید ( 463 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به راهبردهای توسعه در آموزش پزشکی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Development Strategies in Medical Education

Designed & Developed by : Yektaweb

Creative Commons License
Development Strategies in Medical Education by http://dsme.hums.ac.ir/ is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.