برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
پیش بینی سلامت روان براساس ابعاد کمال گرایی و اهمال کاری در دانشجویان پزشکی (7725 مشاهده)
چرا پزشکی؟ نگاهی به انگیزه های انتخاب رشته پزشکی در دانشجویان (7166 مشاهده)
نقش ویژگی‌های شخصیتی دانشجویان بر سبک یادگیری آنان در دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس (6347 مشاهده)
همبستگی تفکر انتقادی با ویژگی های شخصیتی در دانشجویان پرستاری (6105 مشاهده)
هوش اخلاقی و جایگاه این مفهوم در حرفه پرستاری: بررسی موردی (5585 مشاهده)
ارزیابی کمی و کیفی روش تدریس بصورت سخنرانی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایلام (5558 مشاهده)
تبیین تجربیات و دیدگاه اعضاء هیات علمی علوم پایه دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در خصوص روش های مختلف تدریس (5548 مشاهده)
گزارش کاربرد آموزش‌نامه بر آموزش بالینی دانشجویان فیزیوتراپی (5412 مشاهده)
راهکارهای اعتلای اخلاق حرفه ای در سیستم آموزش پرستاری (5337 مشاهده)
مهارتهای ارتباطی اساتید دانشگاه علوم پزشکی البرز و ارتباط آن با نتایج ارزشیابی آنها (5268 مشاهده)
تأثیر آموزش مهارت تصمیم‌گیری بر تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری (5076 مشاهده)
ارتباط انگیزه تحصیلی و برخی عوامل مرتبط با آن در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان (4989 مشاهده)
مقایسه محیط آموزشی کلاس ایمنی شناسی در سه دانشکده پزشکی،دندانپزشکی و پیراپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (4930 مشاهده)
ارزیابی اثربخشی دوره آموزش ضمن خدمت احیای قلبی - ریوی: گزارش دو مرحله اول مدل کرک پاتریک (4700 مشاهده)
بررسی دیدگاه پرستاران شاغل در بیمارستانهای آموزشی بندر عباس نسبت به برنامه های آموزش مداوم (4614 مشاهده)
بررسی رابطه حمایت اجتماعی ادراک‌شده و خود کارآمدی تحصیلی با سازگاری اجتماعی در دانشجویان جندی شاپور اهواز (4549 مشاهده)
نگاهی به توانایی دانشجویان دندانپزشکی در درک فیلم های آموزشی به زبان انگلیسی (4547 مشاهده)
مقایسه تفکر انتقادی در دانشجویان سال اول و آخر کارشناسی اطاق عمل و هوشبری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در سال 1390 (4528 مشاهده)
مروری بر مدیریت دانش و اهمیت آن در عملکرد پرستاری (4350 مشاهده)
عوامل استرس‌زای آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون (4156 مشاهده)
بررسی رابطه بین سلامت روانی و انگیزش پیشرفت در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز (4137 مشاهده)
حمایت مربی در محیط بالینی از دیدگاه دانشجویان مامایی (4039 مشاهده)
بررسی ارتباط انگیزش و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد (3969 مشاهده)
تأثیر آموزش مهارت تصمیم‌گیری بر درک از تصمیم‌گیری بالینی دانشجویان پرستاری (3955 مشاهده)
ارتباط بین هوش هیجانی و تفکر انتقادی در دانشجویان کارشناسی پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز (3914 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
بررسی رابطه بین سلامت روانی و انگیزش پیشرفت در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز (7972 دریافت)
راهکارهای اعتلای اخلاق حرفه ای در سیستم آموزش پرستاری (7123 دریافت)
بررسی رابطه حمایت اجتماعی ادراک‌شده و خود کارآمدی تحصیلی با سازگاری اجتماعی در دانشجویان جندی شاپور اهواز (6024 دریافت)
چرا پزشکی؟ نگاهی به انگیزه های انتخاب رشته پزشکی در دانشجویان (5523 دریافت)
بررسی رابطه حمایت عاطفی ادراک شده و لذت تحصیلی با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان جندی شاپور اهواز (5102 دریافت)
پیش بینی سلامت روان براساس ابعاد کمال گرایی و اهمال کاری در دانشجویان پزشکی (4939 دریافت)
هوش اخلاقی و جایگاه این مفهوم در حرفه پرستاری: بررسی موردی (4706 دریافت)
مروری بر مدیریت دانش و اهمیت آن در عملکرد پرستاری (4564 دریافت)
بررسی اضطراب ناشی از امتحان در دانشجویان پرستاری (4224 دریافت)
بررسی نیازهای آموزشی زبان انگلیسی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از دیدگاه دانشجویان (3657 دریافت)
مهارتهای ارتباطی اساتید دانشگاه علوم پزشکی البرز و ارتباط آن با نتایج ارزشیابی آنها (3634 دریافت)
ارزیابی کمی و کیفی روش تدریس بصورت سخنرانی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایلام (3607 دریافت)
بررسی رابطه سلامت روان و شادکامی با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان جندی شاپور اهواز (3588 دریافت)
طراحی یک سیستم تصمیم گیرنده جهت درمان پوسیدگی دندان در کودکان (3210 دریافت)
ارتباط بین هوش هیجانی و تفکر انتقادی در دانشجویان کارشناسی پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز (3130 دریافت)
ارتباط انگیزه تحصیلی و برخی عوامل مرتبط با آن در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان (3082 دریافت)
بررسی رابطه بین استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات با تفکر انتقادی در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد (2968 دریافت)
رابطه حمایت اجتماعی و یادگیری خودتنظیمی با فرسودگی تحصیلی در دانشجویان جندی شاپور اهواز (2957 دریافت)
ارزیابی اثربخشی دوره آموزش ضمن خدمت احیای قلبی - ریوی: گزارش دو مرحله اول مدل کرک پاتریک (2938 دریافت)
مروری بر سبک‌های یادگیری دانشجویان پرستاری در ایران (2901 دریافت)
راهکارهای ارتقاء سطح کیفی آموزش زبان تخصصی پزشکی (2809 دریافت)
نقش ویژگی‌های شخصیتی دانشجویان بر سبک یادگیری آنان در دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس (2742 دریافت)
همبستگی تفکر انتقادی با ویژگی های شخصیتی در دانشجویان پرستاری (2710 دریافت)
میزان، نوع و عوامل مؤثر بر خطاهای دارویی از منظر پرستاران شاغل در بخش‌های مراقبت ویژه و اورژانس بیمارستان‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد (2489 دریافت)
تأثیر آموزش مهارت تصمیم‌گیری بر درک از تصمیم‌گیری بالینی دانشجویان پرستاری (2422 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
درباره نشریه ( 7639 بازدید)
راهنمای نگارش مقاله ( 6538 بازدید)
فرم تعهد اخلاقی ( 6022 بازدید)
هیات تحریریه ( 5511 بازدید)
تماس با ما ( 4760 بازدید)
Indexing ( 4554 بازدید)
اهداف و زمینه ها ( 4364 بازدید)
ملاحظات اخلاقی ( 3136 بازدید)
چک لیست رعایت اصول مندرج در راهنمای نویسندگان ( 2560 بازدید)
نمایه نامه ( 1769 بازدید)
خوش آمدید ( 818 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
درباره نشریه ( 15 ارسال)
نمایه نامه ( 14 ارسال)
راهنمای نگارش مقاله ( 13 ارسال)
خوش آمدید ( 12 ارسال)
تماس با ما ( 9 ارسال)
هیات تحریریه ( 9 ارسال)
اهداف و زمینه ها ( 9 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
هیات تحریریه ( 693 چاپ)
راهنمای نگارش مقاله ( 681 چاپ)
درباره نشریه ( 667 چاپ)
تماس با ما ( 632 چاپ)
اهداف و زمینه ها ( 617 چاپ)
Indexing ( 422 چاپ)
فرم تعهد اخلاقی ( 413 چاپ)
خوش آمدید ( 409 چاپ)
ملاحظات اخلاقی ( 387 چاپ)
نمایه نامه ( 335 چاپ)
چک لیست رعایت اصول مندرج در راهنمای نویسندگان ( 288 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به راهبردهای توسعه در آموزش پزشکی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2021 All Rights Reserved | Development Strategies in Medical Education

Designed & Developed by : Yektaweb

Creative Commons License
Development Strategies in Medical Education by http://dsme.hums.ac.ir/ is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.