راهبردهای توسعه در آموزش پزشکی
شنبه 28 تیر 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و زمینهها
هیات تحریریه
نمایه نامه ها
اخبار نشریه
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ها
فرایند داوری
اصول اخلاق نشر
سیاست دسترسی آزاد
سیاست های مالی
برای داوران
راهنمای داوران
تمایل به همکاری
سیاست های داوری
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
مقالات در انتظار انتشار
خلاصه سیاستی
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
ملاحظات اخلاقی
ملاحظات اخلاقی
ثبت نام
فرم ثبت نام و اشتراک
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
برترینهای پایگاه
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
دوره 9، شماره 3 - ( پاییز 1401 )
رابطه ابعاد شخصیت و تجربه بالینی با پردازش شناختی پزشکان
ص. 9-1
فاطمه بیرانوند
،
اسحق رحیمیان بوگر
چکیده
(1941 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1396 دریافت)
ارزیابی کیفیت آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
ص. 18-10
مصطفی صادقی
،
الهام شکیبا
چکیده
(1846 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1010 دریافت)
توصیف تجارب تدریس اعضاء هیاتعلمی غیربالینی دانشگاههای علومپزشکی
ص. 28-19
علیرضا طاهری
،
محمدرضا یزدانخواه فرد
چکیده
(1576 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(429 دریافت)
ارزیابی کیفیت آموزش مجازی در طی پاندمی کووید- 19 از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علومپزشکی مازندران
ص. 39-29
سمانه دهقان
،
مهدی فلاح
،
ابوالفضل حسین نتاج
،
نرجس یعقوبی
،
نسیم قهرانی
چکیده
(2053 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(458 دریافت)
بررسی تطبیقی کارآموزی درعرصه رشته مهندسی بهداشتمحیط براساس توانمندیهای حرفهای ونیازهای واقعی سیستم بهداشتی
ص. 50-40
محمد جواد قنادزاده
،
مهدی اصغری
،
محسن شمسی
چکیده
(1613 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(735 دریافت)
ارتباط یادگیری خودراهبر با راهبردهای فراشناختی و شادکامی دانشجویان پزشکی دانشگاه علومپزشکی مازندران
ص. 58-51
نسیم قهرانی
،
حسین جلاهی
،
اعظم اسمعیلی قاجاری
،
فاطمه حسین زاده دوگلسر
،
آناهیتا صادقی
،
مریم نعمتی
چکیده
(1941 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(489 دریافت)
تاثیر دوره آموزش مجازی آمار زیستی براساس رویکرد”یادگیری مبتنی بر مفهوم“ بر یادگیری دانشجویان
ص. 69-59
سارا جام برسنگ
،
سوده شهسواری
،
فاطمه کشمیری
چکیده
(1872 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(868 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS