بررسی تاثیر آموزش مجازی خودآگاهی هیجانی بر قدرت انگیزه و هوش هیجانی دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
مقایسه تطبیقی سیستمهای ارتقاء اعضای هیئتعلمی دانشگاههای علوم پزشکی کشور با ده دانشگاه علوم پزشکی برتر دنیا
بررسی سطح رضایتمندی کارورزان از خدمات آموزشی گروههای بالینی دانشکده علوم پزشکی زاهدان؛ یک مطالعه توصیفی مقطعی در سال 1402
بومیسازی پروتکل مدیریت مصدومان با حجم انبوه (MCM) و ارزیابی اثربخشی آن در تیم درمان بیمارستان خاتمالانبیا زاهدان
ارزیابی پاسخگویی مراکز آموزشی-درمانی ارائهدهنده خدمات به بیماران دیابتی در راستای گذار به آموزش پاسخگو: دیدگاه بیماران