رابطه ابعاد شخصیت(نوروزگرایی، وظیفهشناسی) و عزت نفس با تعللورزی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم
، لیلا مسعودی یکتا
، مهتاب صمصامی پور
، مهدی زمانییان
، امید محمودی نژاد دزفولی
، عزیز کسانی
مقایسه دو روش آموزشی چهره به چهره و نمایش فیلم بر دانش و آگاهی و مهارت احیای قلبی ریوی پایه در معلمان دو روش آموزش چهره به چهره و نمایش فیلم احیای قلبی ریوی پایه
بکارگیری آموزش مبتنی بر سازنده گرایی بهعنوان رویکردی نوین در یاددهی- یادگیری در حوزه آموزش علوم پزشکی