راهبردهای توسعه در آموزش پزشکی
یکشنبه 12 تیر 1401
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و زمینهها
هیات تحریریه
شورای سردبیری
فرآیند بررسی مقاله
نمایه نامه ها
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
فرم تعهدنامه
راهنمای اخلاق نشر
فلوچارت COPE
روند صدور کد اخلاق
شناسه ORCID
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
چک لیست
برای داوران
راهنمای داوران
فرآیند داوری مقاله
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
اخلاق نشر
ملاحظات اخلاقی
ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
دوره 7، شماره 1 - ( بهار و تابستان 1399 )
تحول در آموزش پرستاری: ضرورتی اجتناب ناپذیر
ص. 4-1
10.29252/dsme.7.1.1
معصومه مهدوی فر
،
الهام ایمانی
،
نرگس طیاری
،
زهرا خادمی
،
پونه یوسفی
چکیده
(2300 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(838 دریافت)
رابطه ابعاد شخصیت(نوروزگرایی، وظیفهشناسی) و عزت نفس با تعللورزی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم
ص. 16-5
10.29252/dsme.7.1.5
زهرا مسلمی
،
مهین قمی
،
داود محمدی
چکیده
(3924 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1600 دریافت)
|
جدول [PDF]
(119 دریافت)
بررسی رابطه بین انگیزه پیشرفت و سبکهای حل مسئله دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی دزفول
ص. 25-17
10.29252/dsme.7.1.17
سید رویا محمودی نژاد دزفولی
،
لیلا مسعودی یکتا
،
مهتاب صمصامی پور
،
مهدی زمانییان
،
امید محمودی نژاد دزفولی
،
عزیز کسانی
چکیده
(2650 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1016 دریافت)
|
جدول [PDF]
(97 دریافت)
طراحی محتوی آموزشی درس کارآموزی رشته فناوری اطلاعات سلامت
ص. 40-26
10.29252/dsme.7.1.26
محمد دهقانی
،
امیر تراب میاندوآب
،
سوگند حبیبی چناران
،
محمد حسین حیوی حقیقی
،
نرجس میر ابوطالبی
چکیده
(2761 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(861 دریافت)
|
جدول [PDF]
(79 دریافت)
مقایسه دو روش آموزشی چهره به چهره و نمایش فیلم بر دانش و آگاهی و مهارت احیای قلبی ریوی پایه در معلمان دو روش آموزش چهره به چهره و نمایش فیلم احیای قلبی ریوی پایه
ص. 51-41
10.29252/dsme.7.1.41
الهام طاهرخانی
،
افسانه صدوقی اصل
،
عباس هوشمند بهابادی
،
علی اصغر کاربرد
چکیده
(2825 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1020 دریافت)
|
جدول [PDF]
(95 دریافت)
بررسی چالشهای آموزش بالینی دانشجویان رشتههای اتاق عمل و هوشبری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
ص. 60-52
10.29252/dsme.7.1.52
مریم تولیت
،
محمد طاهری راد
،
راضیه پیران نژاد
چکیده
(2802 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(769 دریافت)
|
جدول [PDF]
(97 دریافت)
مقایسه دو روش آموزشی ایفای نقش و آموزش معمول بر یادگیری بلندمدت دانشجویان پرستاری
ص. 77-61
10.29252/dsme.7.1.61
صفورا دری
،
منصوره اشقلی فراهانی
،
الناز مسرت
،
حمید حقانی
چکیده
(2943 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1089 دریافت)
|
جدول [PDF]
(217 دریافت)
افت تحصیلی دانشجویان رشته بهداشت دانشگاه علوم پزشکی سمنان
ص. 99-78
10.29252/dsme.7.1.78
بهراد پورمحمدی
،
گوهر کمی
،
سجاد رحیمی پردنجانی
چکیده
(2723 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(819 دریافت)
|
جدول [PDF]
(69 دریافت)
بکارگیری آموزش مبتنی بر سازنده گرایی بهعنوان رویکردی نوین در یاددهی- یادگیری در حوزه آموزش علوم پزشکی
ص. 109-100
میمنت عابدینی بلترک
چکیده
(856 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(274 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS