You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
بررسی تاثیر آموزش مجازی خودآگاهی هیجانی بر قدرت انگیزه و هوش هیجانی دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مریم عسگرانی، فهیمه پاکروان، اطهر امید، فریبا حقانی
چکیده -
متن کامل (DOCX)
مقایسه تطبیقی سیستمهای ارتقاء اعضای هیئتعلمی دانشگاههای علوم پزشکی کشور با ده دانشگاه علوم پزشکی برتر دنیا اکرم هاشمی، قدیر پوربایرامیان، اعظم نوروزی، قباد رمضانی
چکیده -
متن کامل (DOCX)
تبیین تجارب محققین از مشاوره های اخلاقی کمیته اخلاق در پژوهش به مجریان طرح های پژوهشی مجید توکل، پارسا زارع
چکیده -
متن کامل (DOCX)
بررسی سطح رضایتمندی کارورزان از خدمات آموزشی گروههای بالینی دانشکده علوم پزشکی زاهدان؛ یک مطالعه توصیفی مقطعی در سال 1402 مهدی گلوی، مریم ضیایی، محجوبه کیخا، فائزه تابش، علی عبدالرزاق نژاد
چکیده -
متن کامل (DOCX)
طراحی و اعتبار سنجی پرسشنامه رضایت شغلی متخصصان طب اورژانس مشهد در سال 1401 مسعود شهابیان، صالحه مهرآفرید، محسن ابراهیمی، سید محمد عبادی راد، ایوب توکلیان، مهدی فروغیان
چکیده -
متن کامل (DOCX)
بررسی درک اساتید دانشگاه علوم پزشکی جهرم از محیط آموزش بالینی در سال 1403: یک مطالعه توصیفی مقطعی زهرا رضایی، سید صدرا سعادت، شهرام شفا، نوید کلانی، فاطمه رحمانیان، محمد رضا رضایی مهر
چکیده -
متن کامل (DOCX)
تدوین مؤلفههای نظام جامع آموزش و بهسازی منابع انسانی: یک مطالعه با رویکرد کیفی و روش فراترکیب رویا فتحی، سعید صفایی موحد، زهرا طالب
چکیده -
متن کامل (DOCX)
مطالعه تطبیقی برنامه های آموزشی دانشگاه رازی و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه سجاد عباس کسانی، مینا یزدانفر
چکیده -
متن کامل (DOC)
شناسایی الزامات استقرار الگوی آموزش منابع انسانی سبز در شرکت های دانش بنیان صنایع شیمیایی و دارویی عارفه فراهانی، مرجان معصومی فرد، مهدیه رضایی
چکیده -
متن کامل (DOCX)
بومیسازی پروتکل مدیریت مصدومان با حجم انبوه (MCM) و ارزیابی اثربخشی آن در تیم درمان بیمارستان خاتمالانبیا زاهدان علی عبدالرزاق نژاد، مریم ضیایی
چکیده -
متن کامل (DOC)
ارزیابی پاسخگویی مراکز آموزشی-درمانی ارائهدهنده خدمات به بیماران دیابتی در راستای گذار به آموزش پاسخگو: دیدگاه بیماران مهدی قصابی چورسی، مریم اعلا، قباد رمضانی، زهره حسین زاده، زهره سهرابی
چکیده -
متن کامل (DOCX)
Back to Original Issue