مقدمه:.با توجه به تأثیر ارزشیابی مناسب بر کسب اطمینان از کسب مهارتهای عملی دانشجویان در محیط واقعی، این مطالعه باهدف بررسی تطبیقی کاراموزی درعرصه رشته مهندسی بهداشتمحیط براساس توانمندیهای حرفهای ونیازهای واقعی سیستم بهداشتی انجام شده است. روشها: این مطالعه از نوع مطالعه توصیفی- تحلیلی و به صورت سرشماری بر روی دانشجویان کارآموز رشته مهندسی بهداشتمحیط منابع کسب اطلاعات شامل نظرسنجی از گروههای مورد مطالعه و همچنین کوریکولوم آموزشی رشته مهندسی بهداشتمحیط بوده است. اطلاعات توسط پرسشنامه محقق ساخته جمعآوری و اطلاعات توسط SPSS تجزیه تحلیل شده است. یافته ها: نتایج نشان داد فیلدهای کارگاه هیدرولیک نتیجه گیری: لزوم تقویت کارگاههای مهارتافزایی آموزشی در دوره کارآموزی و فراهم نمودن تمهیدات لازم به منظور دستیابی به اهداف، نیازهای شغلی، حرفهای و تربیت نیروی انسانی تواانمند در این زمینه و استفاده از ابزارهای استاندارد ارزیابی دوره کارآموزی و اجرای آن در سایر دانشگاهها پیشنهاد میگردد. |
بازنشر اطلاعات | |
این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است. |