راهبردهای توسعه در آموزش پزشکی
سه شنبه 14 آذر 1402
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و زمینهها
هیات تحریریه
نمایه نامه ها
اخبار نشریه
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
چک لیست
فرم تعهدنامه
شناسه ORCID
فرایند داوری
برای داوران
راهنمای داوران
فرآیند داوری مقاله
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
ملاحظات اخلاقی
ملاحظات اخلاقی
راهنمای اخلاق نشر
فلوچارت COPE
فرآیند صدور کد اخلاق
ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
برترینهای پایگاه
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
دوره 9، شماره 3 - ( پاییز 1401 )
رابطه ابعاد شخصیت و تجربه بالینی با پردازش شناختی پزشکان
ص. 9-1
فاطمه بیرانوند
،
اسحق رحیمیان بوگر
چکیده
(467 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(511 دریافت)
ارزیابی کیفیت آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
ص. 18-10
مصطفی صادقی
،
الهام شکیبا
چکیده
(375 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(231 دریافت)
توصیف تجارب تدریس اعضاء هیاتعلمی غیربالینی دانشگاههای علومپزشکی
ص. 28-19
علیرضا طاهری
،
محمدرضا یزدانخواه فرد
چکیده
(339 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(79 دریافت)
ارزیابی کیفیت آموزش مجازی در طی پاندمی کووید- 19 از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علومپزشکی مازندران
ص. 39-29
سمانه دهقان
،
مهدی فلاح
،
ابوالفضل حسین نتاج
،
نرجس یعقوبی
،
نسیم قهرانی
چکیده
(362 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(80 دریافت)
بررسی تطبیقی کارآموزی درعرصه رشته مهندسی بهداشتمحیط براساس توانمندیهای حرفهای ونیازهای واقعی سیستم بهداشتی
ص. 50-40
محمد جواد قنادزاده
،
مهدی اصغری
،
محسن شمسی
چکیده
(293 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(141 دریافت)
ارتباط یادگیری خودراهبر با راهبردهای فراشناختی و شادکامی دانشجویان پزشکی دانشگاه علومپزشکی مازندران
ص. 58-51
نسیم قهرانی
،
حسین جلاهی
،
اعظم اسمعیلی قاجاری
،
فاطمه حسین زاده دوگلسر
،
آناهیتا صادقی
،
مریم نعمتی
چکیده
(395 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(92 دریافت)
تاثیر دوره آموزش مجازی آمار زیستی براساس رویکرد”یادگیری مبتنی بر مفهوم“ بر یادگیری دانشجویان
ص. 69-59
سارا جام برسنگ
،
سوده شهسواری
،
فاطمه کشمیری
چکیده
(387 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(167 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS