راهبردهای توسعه در آموزش پزشکی
پنجشنبه 13 شهریور 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و زمینهها
هیات تحریریه
نمایه نامه ها
اخبار نشریه
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ها
فرایند داوری
اصول اخلاق نشر
سیاست دسترسی آزاد
سیاست های مالی
برای داوران
راهنمای داوران
تمایل به همکاری
سیاست های داوری
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
مقالات در انتظار انتشار
خلاصه سیاستی
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
ملاحظات اخلاقی
ملاحظات اخلاقی
ثبت نام
فرم ثبت نام و اشتراک
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
برترینهای پایگاه
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
دوره 12، شماره 1 - ( بهار 1404 )
مروری بر برخی نظریات یادگیری در علوم پزشکی
ص. 6-1
10.48312/DSME.13.1.576.2
حمید مهدوی فرد
چکیده
(886 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(213 دریافت)
بررسی دیدگاه دانشجویان پزشکی و دستیاران بالینی در مورد افشای خطای همکاران در بیمارستانهای آموزشی و درمانی شهرستان جهرم در سال 1403
ص. 22-7
10.48312/DSME.12.1.540.7
مجید توکل
،
محمد رضا رضایی مهر
،
حسین موحد
،
نوید کلانی
چکیده
(1307 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(244 دریافت)
طراحی چارچوب ارزشیابی برنامهای دورهی آموزش بالینی بر اساس مدل طراحی آموزشی چهار مؤلفهای
ص. 32-23
10.48312/DSME.13.1.501.3
مهدی رعدآبادی
،
پروانه رشیدپور
،
زهره سادات علوی
،
فاطمه کشمیری
چکیده
(1213 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(179 دریافت)
اساتید چگونه میتوانند از ملال تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی جلوگیری کنند؟ نقش رابطه استاد-دانشجو و حمایت هیجانی استاد
ص. 44-33
10.48312/DSME.12.1.246.2
مجید صدوقی
،
نجمه اسکندری
چکیده
(1263 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(156 دریافت)
ارائه مدل سیاستگذاری توسعه یادگیری الکترونیکی در دانشگاهها: مطالعهای مبتنی بر شرایط دانشگاههای ایران
ص. 62-45
10.48312/DSME.12.1.652.1
علی اکبر حسن پور
،
بهناز مهاجران
،
حسن قلاوندی
چکیده
(824 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(101 دریافت)
ارزیابی میزان آگاهی دانشجویان دانشکده دندانپزشکی بندرعباس در مورد استفاده از چسب دنچر در بیماران پروتز کامل
ص. 76-63
10.48312/DSME.12.1.646.1
ماجده نامی
،
امیرحسین سنجابی
چکیده
(773 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(121 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS