برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
پیش بینی سلامت روان براساس ابعاد کمال گرایی و اهمال کاری در دانشجویان پزشکی (6209 مشاهده)
چرا پزشکی؟ نگاهی به انگیزه های انتخاب رشته پزشکی در دانشجویان (5525 مشاهده)
نقش ویژگی‌های شخصیتی دانشجویان بر سبک یادگیری آنان در دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس (4973 مشاهده)
همبستگی تفکر انتقادی با ویژگی های شخصیتی در دانشجویان پرستاری (4877 مشاهده)
ارزیابی کمی و کیفی روش تدریس بصورت سخنرانی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایلام (4402 مشاهده)
تبیین تجربیات و دیدگاه اعضاء هیات علمی علوم پایه دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در خصوص روش های مختلف تدریس (4200 مشاهده)
گزارش کاربرد آموزش‌نامه بر آموزش بالینی دانشجویان فیزیوتراپی (4158 مشاهده)
تأثیر آموزش مهارت تصمیم‌گیری بر تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری (4134 مشاهده)
مهارتهای ارتباطی اساتید دانشگاه علوم پزشکی البرز و ارتباط آن با نتایج ارزشیابی آنها (4024 مشاهده)
هوش اخلاقی و جایگاه این مفهوم در حرفه پرستاری: بررسی موردی (4005 مشاهده)
مقایسه محیط آموزشی کلاس ایمنی شناسی در سه دانشکده پزشکی،دندانپزشکی و پیراپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (3992 مشاهده)
ارتباط انگیزه تحصیلی و برخی عوامل مرتبط با آن در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان (3968 مشاهده)
نگاهی به توانایی دانشجویان دندانپزشکی در درک فیلم های آموزشی به زبان انگلیسی (3735 مشاهده)
بررسی دیدگاه پرستاران شاغل در بیمارستانهای آموزشی بندر عباس نسبت به برنامه های آموزش مداوم (3733 مشاهده)
راهکارهای اعتلای اخلاق حرفه ای در سیستم آموزش پرستاری (3714 مشاهده)
مقایسه تفکر انتقادی در دانشجویان سال اول و آخر کارشناسی اطاق عمل و هوشبری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در سال 1390 (3659 مشاهده)
ارزیابی اثربخشی دوره آموزش ضمن خدمت احیای قلبی - ریوی: گزارش دو مرحله اول مدل کرک پاتریک (3472 مشاهده)
عوامل استرس‌زای آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون (3283 مشاهده)
بررسی رابطه حمایت اجتماعی ادراک‌شده و خود کارآمدی تحصیلی با سازگاری اجتماعی در دانشجویان جندی شاپور اهواز (3135 مشاهده)
حمایت مربی در محیط بالینی از دیدگاه دانشجویان مامایی (3071 مشاهده)
طراحی یک سیستم تصمیم گیرنده جهت درمان پوسیدگی دندان در کودکان (2930 مشاهده)
تأثیر آموزش مهارت تصمیم‌گیری بر درک از تصمیم‌گیری بالینی دانشجویان پرستاری (2919 مشاهده)
ارتباط بین هوش هیجانی و تفکر انتقادی در دانشجویان کارشناسی پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز (2896 مشاهده)
مروری بر مدیریت دانش و اهمیت آن در عملکرد پرستاری (2853 مشاهده)
رابطه حمایت اجتماعی و یادگیری خودتنظیمی با فرسودگی تحصیلی در دانشجویان جندی شاپور اهواز (2838 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
بررسی رابطه بین سلامت روانی و انگیزش پیشرفت در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز (5923 دریافت)
راهکارهای اعتلای اخلاق حرفه ای در سیستم آموزش پرستاری (5183 دریافت)
بررسی رابطه حمایت اجتماعی ادراک‌شده و خود کارآمدی تحصیلی با سازگاری اجتماعی در دانشجویان جندی شاپور اهواز (4779 دریافت)
پیش بینی سلامت روان براساس ابعاد کمال گرایی و اهمال کاری در دانشجویان پزشکی (4174 دریافت)
هوش اخلاقی و جایگاه این مفهوم در حرفه پرستاری: بررسی موردی (4028 دریافت)
بررسی رابطه حمایت عاطفی ادراک شده و لذت تحصیلی با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان جندی شاپور اهواز (3806 دریافت)
مروری بر مدیریت دانش و اهمیت آن در عملکرد پرستاری (3485 دریافت)
چرا پزشکی؟ نگاهی به انگیزه های انتخاب رشته پزشکی در دانشجویان (3341 دریافت)
بررسی اضطراب ناشی از امتحان در دانشجویان پرستاری (3119 دریافت)
مهارتهای ارتباطی اساتید دانشگاه علوم پزشکی البرز و ارتباط آن با نتایج ارزشیابی آنها (3116 دریافت)
ارزیابی کمی و کیفی روش تدریس بصورت سخنرانی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایلام (2900 دریافت)
طراحی یک سیستم تصمیم گیرنده جهت درمان پوسیدگی دندان در کودکان (2736 دریافت)
ارتباط بین هوش هیجانی و تفکر انتقادی در دانشجویان کارشناسی پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز (2729 دریافت)
ارتباط انگیزه تحصیلی و برخی عوامل مرتبط با آن در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان (2484 دریافت)
رابطه حمایت اجتماعی و یادگیری خودتنظیمی با فرسودگی تحصیلی در دانشجویان جندی شاپور اهواز (2424 دریافت)
بررسی نیازهای آموزشی زبان انگلیسی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از دیدگاه دانشجویان (2373 دریافت)
نقش ویژگی‌های شخصیتی دانشجویان بر سبک یادگیری آنان در دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس (2363 دریافت)
بررسی رابطه بین استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات با تفکر انتقادی در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد (2348 دریافت)
راهکارهای ارتقاء سطح کیفی آموزش زبان تخصصی پزشکی (2341 دریافت)
همبستگی تفکر انتقادی با ویژگی های شخصیتی در دانشجویان پرستاری (2324 دریافت)
ارزیابی اثربخشی دوره آموزش ضمن خدمت احیای قلبی - ریوی: گزارش دو مرحله اول مدل کرک پاتریک (2261 دریافت)
مروری بر سبک‌های یادگیری دانشجویان پرستاری در ایران (2168 دریافت)
تأثیر آموزش مهارت تصمیم‌گیری بر درک از تصمیم‌گیری بالینی دانشجویان پرستاری (1956 دریافت)
میزان، نوع و عوامل مؤثر بر خطاهای دارویی از منظر پرستاران شاغل در بخش‌های مراقبت ویژه و اورژانس بیمارستان‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد (1956 دریافت)
مطالعه تطبیقی برنامه‌های راهبردی دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم و دانشگاه‌های علوم پزشکی از منظر چشم‌اندازها، رسالت‌ها و ارزش‌ها (1945 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
درباره نشریه ( 6347 بازدید)
راهنمای نگارش مقاله ( 5261 بازدید)
فرم تعهد اخلاقی ( 4814 بازدید)
هیات تحریریه ( 4414 بازدید)
تماس با ما ( 3811 بازدید)
اهداف و زمینه ها ( 3569 بازدید)
Indexing ( 3367 بازدید)
ملاحظات اخلاقی ( 2372 بازدید)
چک لیست رعایت اصول مندرج در راهنمای نویسندگان ( 1846 بازدید)
نمایه نامه ( 1769 بازدید)
خوش آمدید ( 796 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
درباره نشریه ( 15 ارسال)
نمایه نامه ( 14 ارسال)
راهنمای نگارش مقاله ( 13 ارسال)
خوش آمدید ( 12 ارسال)
تماس با ما ( 9 ارسال)
هیات تحریریه ( 9 ارسال)
اهداف و زمینه ها ( 9 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
راهنمای نگارش مقاله ( 533 چاپ)
درباره نشریه ( 524 چاپ)
هیات تحریریه ( 516 چاپ)
تماس با ما ( 510 چاپ)
اهداف و زمینه ها ( 506 چاپ)
خوش آمدید ( 388 چاپ)
نمایه نامه ( 335 چاپ)
فرم تعهد اخلاقی ( 296 چاپ)
Indexing ( 283 چاپ)
ملاحظات اخلاقی ( 254 چاپ)
چک لیست رعایت اصول مندرج در راهنمای نویسندگان ( 175 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به راهبردهای توسعه در آموزش پزشکی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2020 All Rights Reserved | Development Strategies in Medical Education

Designed & Developed by : Yektaweb

Creative Commons License
Development Strategies in Medical Education by http://dsme.hums.ac.ir/ is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.