- رابطه ابعاد شخصیت و تجربه بالینی با پردازش شناختی پزشکان
فاطمه بیرانوند، اسحق رحیمیان بوگر - ارزیابی کیفیت آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
مصطفی صادقی، الهام شکیبا - توصیف تجارب تدریس اعضاء هیاتعلمی غیربالینی دانشگاههای علومپزشکی
علیرضا طاهری، محمدرضا یزدانخواه فرد - ارزیابی کیفیت آموزش مجازی در طی پاندمی کووید- 19 از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علومپزشکی مازندران
سمانه دهقان، مهدی فلاح، ابوالفضل حسین نتاج، نرجس یعقوبی، نسیم قهرانی - بررسی تطبیقی کارآموزی درعرصه رشته مهندسی بهداشتمحیط براساس توانمندیهای حرفهای ونیازهای واقعی سیستم بهداشتی
محمد جواد قنادزاده، مهدی اصغری، محسن شمسی - ارتباط یادگیری خودراهبر با راهبردهای فراشناختی و شادکامی دانشجویان پزشکی دانشگاه علومپزشکی مازندران
نسیم قهرانی، حسین جلاهی، اعظم اسمعیلی قاجاری، فاطمه حسین زاده دوگلسر، آناهیتا صادقی، مریم نعمتی - تاثیر دوره آموزش مجازی آمار زیستی براساس رویکرد”یادگیری مبتنی بر مفهوم“ بر یادگیری دانشجویان
سارا جام برسنگ، سوده شهسواری، فاطمه کشمیری
- سال 1401
- سال 1400
- سال 1399
- سال 1398
- سال 1397
پربازدیدترین ها
اطلاعات نشریه
- شماره جاری: 1401، جلد 9، شماره3
- شاپا: 2383-2185
- شاپا الکترونیک:۲۶۸۶-۲۵۸۸
- مدیر مسئول: دکتر سید علیرضا سبحانی
- سردبیر: دکتر الهام بوشهری
- صاحب امتیاز: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان
پایگاههای نمایه کننده
اشتراک در خبرنامه
لطفاً نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه در کادر زیر وارد کنید.
آمار سایت
- کل کاربران ثبت شده: 513 کاربر
- کاربران حاضر در وبگاه: 0 کاربر
- میهمانان در حال بازدید: 23 کاربر
- تمام بازدیدها: 3187927 بازدید
- بازدید ۲۴ ساعت قبل: 1640 بازدید
- تعداد مقالات دریافت شده: 387 مقاله
- تعداد مقالات منتشر شده: 170 مقاله
بازنشر اطلاعات
استفاده از مطالب ارایه شده در این پایگاه با ذکر منبع آزاد
می باشد.