دوره 4، شماره 1 - ( بهار- تابستان 1396 )                   جلد 4 شماره 1 صفحات 1-3 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Zare Bidaki M. Key Values in the New Academic Promotion Regulations. DSME. 2017; 4 (1) :1-3
URL: http://dsme.hums.ac.ir/article-1-157-fa.html
زارع بیدکی مجید. ارزش‌های بی بدیل در آیین نامه جدید ارتقای اعضای هیات علمی. راهبردهای توسعه در آموزش پزشکی. 1396; 4 (1) :1-3

URL: http://dsme.hums.ac.ir/article-1-157-fa.html


دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
چکیده:   (1450 مشاهده)

سر دبیر محترم مجله راهبردهای توسعه درآموزش پزشکی

چنان که مستحضرید آیین نامه جدید ارتقای اعضای هیات علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مصوب مورخ 18/12/1394 شورای عالی انقلاب فرهنگی، سرانجام از فروردین ماه امسال اجرایی شد و بدیهیست تا چند سال آتی هر گونه ارتقای مرتبه علمی اعضای هیات علمی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور بر مبنای مفاد این آیین نامه و شیوه نامه اجرایی آن انجام خواهد پذیرفت. نوشته حاضر تلاش می کند یکی از بندهای مهم این آیین نامه را به نقد بکشاند. نگارنده از پاسخ طراحان و تصویب کنندگان این آیین نامه به گرمی استقبال می کند.

واژه‌های کلیدی: ارتقا، عضو هیات علمی، آیین نامه
متن کامل [PDF 401 kb]   (650 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: ۱۳۹۶/۲/۱۱ | پذیرش: ۱۳۹۶/۲/۱۷ | انتشار: ۱۳۹۶/۴/۲۱

فهرست منابع
1. 1. Regulations Promotion Staff. [On Line]. 2016. Official Website of The ministry of Health and Medical Education, Deputy of education, Academic staff affairs, Access date: 2017.4.15. Available from: http://aac.behdasht.gov.ir/page/%D8%A2%D9%8A%D9%8A%D9%86%E2%80%8C%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87%D8%8C%D8%A8%D8%AE%D8%B4%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87+%D9%88+%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%84%D8%B9%D9%85%D9%84%E2%80%8C%D9%87%D8%A7.
2. 2. Executive style of regulations Promotion Staff. [On Line]. 2017. Official Website of The ministry of Health and Medical Education, Deputy of education, Academic staff affairs, Access date: 2017.4.15. http://aac.behdasht.gov.ir/page/%D8%A2%D9%8A%D9%8A%D9%86%E2%80%8C%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87%D8%8C%D8%A8%D8%AE%D8%B4%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87+%D9%88+%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%84%D8%B9%D9%85%D9%84%E2%80%8C%D9%87%D8%A7.
3. 3. Park T. Do Faculty Members Get What They Deserve?: A Review of the Literature Surrounding the Determinants of Salary, Promotion and Tenure. Journal of the Professoriate 2012; 6(1). 4. Bunton SA, Mallon WT. The continued evolution of faculty appointment and tenure policies at US medical schools. Academic Medicine 2007;82(3):281-9.

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA code

ارسال پیام به نویسنده مسئول


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به راهبردهای توسعه در آموزش پزشکی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2019 All Rights Reserved | Development Strategies in Medical Education

Designed & Developed by : Yektaweb

Creative Commons License
Development Strategies in Medical Education by http://dsme.hums.ac.ir/ is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.